تکنولوژی

تصویر لو رفته از پهپاد مویک پرو 2

زمانی که بحث از جابجا کردن مرزهای نوآوری و از بین بردن محدودیت‌ها در زمینه پهپادهای کوچک و قابل حمل می‌شود، شرکت DJI اولین نامی است که بر زبان می‌آید. پهپاد Mavic Pro باعث شد فیلمبرداری با پهپاد آن هم با کیفیت 4K امکان‌پذیر شود و از طرف دیگر پهپاد مدل Mavic Air هم عنوان بهترین پهپاد مسافرتی را به‌خودش اختصاص داده است.

اگر قصد خرید دارید فکر می‌کنیم بهتر است برای خرید این دو پهپاد کمی دست نگه دارید چراکه اخیرا تصاویر جدیدی لو رفته که احتمالا مربوط به پهپاد Mavic 2 شرکت DJI هستند. این تصویر که در بالا مشاهده می‌کنید همان تصویری است که در این چند روز است در اینترنت منتشر شده و گفته می‌شود همان Mavic  pro 2 شرکت DJI است.

مهم‌ترین تغییر مثبتی که در این پهپاد می‌توان مشاهده کرد، دوربین جالبی است که این امکان را به کاربر می‌دهد آن را به‌راحتی از بدنه جدا کرده و قطعات و لنز آن را تعویض کند و احتمالا زاویه دید دوربین را به شکل دلخواه وسعت دهد.

به‌نظر می‌رسد این پهپاد به سیستم 360 درجه‌ای جلوگیری از برخورد با اشیاء مجهز شده که با توجه به نرم‌افزار آن می‌تواند یک تغییر اساسی محسوب شود. ضمنا اگر به سمت چپ تصویر نگاه بیاندازید، خواهید دید که ظاهرا دوربین بدون لرزش این پهپاد را پس از جدا کردن از بدنه می‌توان به‌عنوان یک دوربین دستی قابل حمل نیز استفاده کرد.

به‌نظر می‌رسد طرفداران پهپادهای حرفه‌ای در آینده نزدیک مجبور به تعویض پهپادهای قبلی خود خواهند شد. البته بعید به‌نظر می‌رسد به این زودی شاهد معرفی این محصول باشیم چراکه شرکت DJI اعلام کرده رخداد این شرکت که قرار بود اواخر تیرماه برگزار شود، به تعویق افتاده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا