تکنولوژی

برنامه جدید چاینا موبایل برای گسترش کمپانی

طبق گزارش‌ها کمپانی «چاینا موبایل» به دنبال برنامه‌ریزی جهت احداث یک دیتا سنتر جدید در کشور سنگاپور است. این دومین دیتاسنتر این کمپانی در قاره آسیا و اقیانوسیه محسوب می‌شود که قرار است شبکه جهانی این شرکت را پشتیبانی کند.

گفته می‌شود ساختمان این دیتا سنتر که قرار است در پارک صنعتی «دچانگ» سنگاپور احداث شود، مساحتی بالغ بر 7330 متر مربع را به خود اختصاص خواهد داد و مسحات کل زمینی که به این دیتا سنتر اختصاص داده می‌شود هم 15174 متر مربع وسعت خواهد داشت.

دیتا سنتر سنگاپور در اصل دومین مجموعه تاسیساتی این کمپانی در منطقه شرق آسیا محسوب می‌شود. دیتا سنتر اول این کمپانی در هنگ کنگ احداث شد که بسیاری این دستا سنتر را یکی از مهم‌ترین هاب‌های شبکه در خارج از کشور چین نامیده‌اند.

شرکت تلکو گفته که چاینا موبایل در حال حاضر صاحب 3 شبکه منطقه‌ای زیردریایی است که آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل می‌کنند و مرکز آن در سنگاپور قرار دارد. ضمنا در این گزارش آمده که چاینا موبایل قصد دارد پوشش خود را در آینده بیش از پیش گسترش دهد و احتمالا یک شبکه کابلی زیر دریایی جدید را هم احداث کند و از طریق آن آسیا-اقیانوسیه را به اروپای شرقی، آمریکا و اقیانوسیه متصل کند.

این دیتا سنتر جدید که قرار است در سنگاپور احداث شود به دیگر دیتا سنترهای چاینا موبال در داخل کشور چین متصل خواهد شد و سرویس‌های ارتباطی مختلفی از جمله رومینگ، رایانش ابری و تماس صوتی را امکان‌پذیر و پشتیبانی خواهد کرد.

 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا