تکنولوژی

احتمال معرفی همزمان دو پرچمدار توسط موتورلا

بنابر گزارش وبسایت اندروید هدلاین، کمپانی موتورولا قصد دارد امسال از دو پرچمدار جدید خود تحت سری «موتورولا وان» رونمایی کند. اوایل همین ماه بود که تصاویر لورفته‌ای‌ از «موتورولا وان پاور» در اینترنت منتشر شد و حالا طبق این تصاویر و اطلاعات جدیدی که توسط این وبسایت منتشر شده، «موتورولا وان» دومین اسمارت‌فونی خواهد بود که همراه وان پاور قرار است معرفی شود.

طبق تصاویر منتشر شده، موتورولا وان شباهت زیادی به موتورولا وان پاور دارد. بریدگی کوچکی هم در قسمت بالایی صفحه نمایش دیده می‌شود. در قسمت پشتی دستگاه هم هردو پرچمدار به دوربین‌هایی دوتایی عمودی مشابه آیفون 10 شرکت اپل مجهز شده‌اند. در گزارش اندروید هدلاین آمده که موتورولا وان در مقایسه با موتورولا وان پاور مقداری کوچک‌تر طراحی شده است که می‌توان آن را با آیفون 10 و آیفون 10 پلاس اپل که قرار است به زودی معرفی شوند مقایسه کرد.

هنوز از دیگر مشخصات فنی این گوشی‌ها جزئیاتی منتشر نشده است با این حال احتمالا در کنفرانس خبری موتورولا در ماه آگوست جزئیات بیشتری از این دو اسمارت‌فون منتشر خواهد شد. آنچه که تا الان از آن اطمینان داریم این است که موتورولا وان در دو رنگ کلاسیک سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا