تکنولوژی

معرفی هاب اختصاصی بازی های ویدیویی توسط فیس بوک

پخش بازی‌های ویدیویی این روزها حسابی بازار داغی دارد . هر هفته میلیون‌ها نفر ساعت‌ها وقت می‌گذراند و بازی کردن آنلاین دیگران را تماشا کرده و یا اخبار مربوط به دنیای بازی‌های ویدیویی را دنبال می‌کنند. سرویس‌هایی مثل Twitch نیز وجود دارند که چنین بازی‌هایی را پخش می‌کنند. حتی شبکه یوتیوب نیز بخشی را به عنوان پخش بازی به سرویس خود اضافه کرده است. فیس بوک نیز از دیگر شرکت‌هایی بود که انتظار می‌رفت به زودی پا در این میدان بگذارد. این شبکه اجتماعی به تازگی سرویس جدیدی را تحت عنوان  Fb.gg معرفی کرده که از آن به عنوان هاب اختصاصی پخش ویدیو گیم نام می‌برد.

کاربران فیس بوک می‌توانند از طریق سرویس  Fb.gg به تعداد زیادی فیلم از بازی‌های ویدیویی دسترسی پیدا کنند. این سرویس به گونه‌ای هوشمند می‌تواند ویدیوهای بازی‌های مختلف را بر اساس سلیقه و لایک‌های کاربر مدیریت کرده و در صفحه پروفایل وی نمایش دهد. سرویس جدید فیس بوک همچنین گروه‌ها و پیج‌هایی که کاربر لایک کرده و دنبال می‌کند را نیز در سیستم خود مدنظر قرار داده و ویدیوها را بر اساس این فیلترها در پروفایل شخص نمایش می‌دهد. انتشار خبرهای متنوع دیگری نیز مرتبط با دنیای بازی‌های ویدیویی مانند اخبار مربوط به برگزاری مراسم‌ها، اعلان‌های شرکت‌های تولید کننده بازی‌های ویدیویی و غیره نیز از طریق این سرویس صورت می‌پذیرد.

ایجاد یک هاب اختصاص یافته به بازی‌های ویدیویی به فیس بوک کمک می‌کند که اخبار مرتبط با این بخش از دنیای دیجیتال را یک جا جمع کرده و از گم شدن آنها در میان دیگر مطالب صفحه News Feed کاربر جلوگیری کند.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا