تکنولوژی

استفاده از دستیار الکسای آمازون روی اپل واچ!

اپل قابلیت‌های جذاب جدیدی برای دستیار سیری خود در نسخه iOS 12 معرفی کرده اما این دلیل نمی‌شود که سیری به این زودی‌ها تبدیل به دستیار هوشمند محبوب بازار شود. برنده این میدان همچنان بلندگوی اکسای آمازون است که مدت‌هاست یکه تاز میدان است و آمازون به صورت دائمی در حال توسعه محصولات مرتبط با بلندگوهای هوشمند است و نبض این بازار را در اختیار دارد.

همانطور که احتمالا می‌دانید، همین حالا می‌توانید از دستیار الکسا به روی گوشی‌های آیفون استفاده کنید و حالا راه حلی برای نصب این دستیار هوشمند به روی ساعت اپل واچ پیدا شده که البته مسئله اینجا کمی پیچیده‌تر خواهد بود.

اپل واچ به صورت رسمی نمی‌تواند دستیار هوشمند دیگری را اجرا نماید و شاید به همین دلیل است که آمازون برنامه جداگانه‌ای مخصوصی اپل واچ طراحی و عرضه نکرده است( شاید هم طراحی کرده و اپل هرگز تایید نکرده باشد).

اما برنامه Voice in a Can، به عنوان یک راه حل برای همین موضوع عرضه شده است. این برنامه روی اپل واچ نصب می‌شود و بعد از نصب، با اکانت آمازون الکسا سینک شده و کاربر قادر خواهد بود دستورات خود را به الکسا ابلاغ کند.

اما از آنجاییکه این برنامه، یک برنامه ساخته شده توسط شرکت‌های متفرقه است و رسمی نیست، کاربر قادر نخواهد بود از تمام قابلیت‌های الکسا بهره ببرد مانند ابلاغ دستور برقراری تماس صوتی، پخش موسیقی یا قابلیت  Echo announcements.

گفته می‌شود که با برنامه Voice in a Can کاربر می‌تواند تمام دستگاه های مجهز به الکسا که در خانه دارد را با استفاده از ساعت هوشمند خود کنترل نماید. از آنجاییکه این شیوه، یک راه حل رسمی و تایید شده نیست ممکن است ایجاد مشکل‌هایی کند یا سرعت پایینی داشته باشد.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا