تکنولوژی

امکان پخش ویدیوهای طولانی از اینستاگرام

برای به اشتراک گذاری ویدیوهای بالاتر از یک دقیقه در اینستاگرام، فعلا پخش زنده ویدیو یا live streaming تنها را است اما احتمالا  این شیوه در آینده نزدیک تغییر خواهد کرد. طبق گزارش The Wall Street Journal ، شبکه اینستاگرام که حالا یکی از زیرمجموعه‌های فیس بوک محسوب می‌شود، تصمیم دارد به زودی قابلیتی عرضه کند که با کمک آن کاربران قادر خواهند بود تا یک ساعت ویدیو روی این شبکه اجتماعی آپلود کنند. طی هفته‌های گذشته اینستاگرام با تولید کننده گان محتوا و توزیع کنندگان شبکه، جلساتی برگزار کرده تا درباره نحوه اضافه کردن قابلیت جدید به پلت فرم اینستاگرام با آنها مشورت کند.

البته اینستاگرام فعلا در اینباره هیچ خبر رسمی اعلام نکرده اما با در نظر گرفتن تمرکز بیشتری که فیس بوک به روی توسعه ویدیو در پلت فرم خود اعمال کرده، گزارش The Wall Street Journal چندان دور از انتظار نیست. اگر این شرکت حقیقتا با توزیع کنندگان وب مذاکره داشته، احتمالا در آیند نه چندان دور شاهد عرضه مطالب جدید و حرفه‌ای روی این پلت فرم خواهیم بود مثلا تماشای برنامه‌های طولانی مدت از طریق برنامه اینستاگرام. البته لازم به ذکر است که گسترش ویدیو در این پلت فرم مساوی با افزایش تبلیغات خواهد بود.

اینکه این قابلیت در چه تاریخی عرضه خواهد شد، هنوز مشخص نیست اما احتمالا انحصاری برنامه اینستاگرام خواهد بود و به عنوان یک برنامه جداگانه معرفی نخواهد شد.

مرتبط:

قابلیت جدید اینستاگرام

ایموجی اسلایدر در اینستاگرام

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا