اپلخودرو

اتصال ساده آیفون به خودرو!

بالاخره کمپانی بلکین محصولی که خیلی‌ها انتظارش را می‌کشیدند، روانه‌ی بازار کرد. این شرکت از کابل صوتی ۳.۵ میلی‌متری که یک سر آن اتصال لایتنینگ دارد رونمایی کرده است. این کابل کار کاربران مدل‌های جدیدتر آيفون را راحت می‌کند. با اینکه اپل درگاه هدفون را از روی موبایل‌های آیفون برداشته‌ است اما بلکین بار دیگر راه حل این مشکل را پیدا کرده است.

از زمانی که آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس رونمایی شد، اخبار برداشته شدن درگاه هدفون از روی گوشی‌های هوشمند این کمپانی همه جا را پر کرد. این به این معنا بود که تنها راه وصل کردن راحت آیفون‌های جدید به ماشین از طریق بلوتوث بود و یا باید گوشی را به کمک یک آداپتور همراه به یک کابل ۳.۵ میلیمتری دیگر وصل می‌کردید، پروسه‌‌ای که واقعا مسخره به نظر می‌آمد.

خوشبختانه بلکین به کمک شما آمده است. این کمپانی کابل صوتی ۳.۵ میلی‌متری جدیدی که یک سر آن اتصال نوری Lightning connector دارد، را به فروش می‌رساند. این کابل از یک سمت به آیفون شما و سمت دیگر به اسپیکر یا سیستم صوتی ماشین‌تان وصل خواهد شد. با این کار به راحتی می‌توانید آیفون‌تان را به خودرو وصل کنید.

اگر مدل یک متری این کابل را بخواهید باید حدود ۲۹.۹۹ دلار هزینه کنی، مدل 2 متری این کابل هم ۳۴.۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. مدل یک متری آن مناسب استفاده در خانه و خودرو است. البته در نظر داشته باشید که هرچه طول سیم بلندتر باشد آزادی عمل بیشتری خواهید داشت. در نهایت انتخاب با خودتان است.

برای خرید این کابل می‌توانید به وب‌سایت بلکین سر بزنید. این سیم در دو رنگ سفید و مشکی موجود است. البته قیمت این کابل با وجود تمام امکاناتی که به شما می‌دهد باز هم تا حدی زیاد است. بهتر است قبل از خرید خوب فکرهایتان را بکنید!

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا