تکنولوژی

توافق نتفلیکس با اوباما برای حضور در سریال و فیلم

در زمستان سال گذشته اعلام شد که نتفلیکس به دنبال ساخت مجموعه‌ای با حضور اوباما و همسرش برای پخش از این شبکه است در همان زمان هم مشخص شد که شرکت اپل نیز مذاکرات مشابهی را با اوباما در این زمینه انجام داده اما حالا نتفلیکس اعلام کرده که با اوباما به توافق رسیده است.

نتفلیکس امروز اعلام کرد که یک قرارداد چند ساله برای حضور رییس جمهور قبلی آمریکا در فیلم و سریال ساخت این شرکت امضا کرده است. در حال حاضر مشخص نیست که باراک و میشل اوباما قرار است دقیقا در چه نوع فیلم و یا سریالی حضور داشته باشند اما به گفته نتفلیکیس این قرارداد شامل حضور این دو در سریال‌های داستانی، غیر داستانی، مستند و … خواهد بود.

چند ماه قبل گفته شد که یک ایده برای حضور اوباما در یک سلسله برنامه با محوریت گفت و گو پیرامون موضوعاتی چون سیاست‌های بهداشتی، تغییرات آب وهوایی و مهاجرت مطرح شده است. همچنین میشل اوباما هم تمایل خود را برای حضور در برنامه‌های مرتبط با تغذیه و بدنسازی اعلام کرده است.

اوباما نخستین میهمان سری برنامه مجری مشهور David Letterman در نتفلیکس بود ( دیوید لترمن سالها مجری بسیار مشهور برنامه Late night در شبکه NBC بود که بعدا از آن بازنشسته شد) در آن مصاحبه اوباما در مودر اهمیت رسانه در جامعه امروز سخن گفت. « اگر شما امروز فاکس نیوز نگاه می‌کنید در سیاره‌ای بسیار متفاوت از کسی زندگی می‌کنید که به رادیوی NPR گوش می‌دهد.

اوباما در بیانیه‌ای که در مورد همکاری‌اش با نتفلیکس منتشر کرده می‌گوید:  اشتراک تجربه و ارتباط با مخاطبان وسیع‌تر یکی از مهمترین دلایل شراکت با نتفلیکس است.

فعلا مشخص نیست چه زمانی شاهد نخستین برنامه از این زوج خواهیم بود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا