تکنولوژی

تمسخر دوباره اپل توسط سامسونگ

چند ماه پس از انتشار خبر جنجالی که باعث خشم بسیایر از کاربران شرکت اپل شد، کمپانی سامسونگ ویدیوی تبلیغاتی جدیدی منتشر کرده که طی آن اپل را به‌خاطر کند کردن عملکرد آیفون‌های مدل قدیمی‌اش مورد تمسخر قرار می‌دهد. این ویدیوی تبلیغاتی هم مانند دیگر ویدیوهایی که از سامسونگ دیده بودیم، داستان مشابهی دارد: شخصی صاحب یک آیفون است که پس از مدتی از مشکلات و کمبودهای گوشی خود به ستوه می‌آید و بالاخره آیفون خود را به اسمارت‌فون گلکسی سامسونگ ارتقاء می‌دهد. در این ویدیو هم منظور همان گلکسی اس 9 است.

این ویدیو 1 دقیقه‌ای بیشتر به تصمیم اپل در کند کردن سرعت عملکرد آیفون‌های مدل پایین با باتری قدیمی اشاره دارد. در طول این تبلیغ می‌بینیم شخصی که صاحب یک گوشی آیفون 6 بوده و قصد مسافرت دارد، در اجرای بسیاری از اپلیکیشن‌های ضروری در حین سفر از جمله اپلیکیشن Wallet با کندی مواجه می شود. در ادامه هم اپلیکیشن TV با کندی هرچه تمام‌تر اجرا می‌شود.

این اتفاقات در ادامه موجب می‌شود او به یک اپل استور مراجعه کند که کارمند اپل استور ابتدا به او می‌گوید بهتر است گزینه «Performance Management» را غیرفعال کند که در این صورت ممکن است گوشی ناخود آگاه خاموش شود و یا اینکه گوشی خود را به آخرین نسخه آیفون ارتقاء دهد. در پایان او تصمیم می‌گیرد آیفون 6 خود را به گلکسی اس 9 سامسونگ ارتقاء دهد تا از شر دردسرهای آیفونش خلاص شود و چهره رضایت‌مند او هم در انتهای ویدیو کاملا قابل مشاهده است.

نکته جالب اینکه در این ویدیو به تعویض باتری آیفون با قیمت 29 دلار اشاره‌ای نشده است. اپل اعلام کرده که دارندگان آیفون‌های قدیمی با پرداخت 29 دلار می‌توانند باتری گوشی خود را تعویض کنند که این اقدام باعث می‌شود عملکرد گوشی آیفون 6 همانند روز اول سریع، بدون وقفه و هنگ شود.

عجیب‌تر اینکه سامسونگ در این ویدیو تبلیغاتی، گوشی اس 9 جدید خود را با پرچمدار 4 سال پیش آیفون مقایسه کرده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا