تکنولوژی

دریافت و ارسال پیامک روی کامپیوتر

پیغام ها معمولا از روی یک گوشی موبایل به گوشی دیگر فرستاده می شود اما برای ارسال پیغام از طریق لپ تاپ یا پی سی نیز هیچ منعی وجود ندارد. قابلیت ارسال پیغام از طریق کامپیوتر‌، چیزیست که تا به آن نیاز پیدا نکنید احتمالا هرگز شاید نفهمید که شدنی است. احتمالا بعد از آنکه بفهمید اینکار چقدر ساده است، بیشتر از کامپیوتر برای ارسال پیغام هایتان استفاده می‌کنید.

در ابتدا بهتر است به نکته‌ای اشاره کنیم. در حال حاضر برای ارسال پیغام از پلت فرم‌های مختلف، امکانات مختلفی هم وجود دارد: مثلا اگر کاربر فیس بوک باشید می‌توانید از طریق Messenger.com. وارد پیغام‌های فیس بوکی شوید یا اگر واتسپ دارید می‌توانید از صفحه وب برنامه واتسپ استفاده کنید. اگر کاربر آیفون هستید که از مک نیز استفاده می‌کنید، می‌توانید از برنامه  Messages app مخصوص خود مک استفاده کنید. برای دارندگان آيفونی که کاربر ویندوزنیز هستند این امکان وجود دارد با استفاده از برنامه‌ای مانند  Windows PC iPadian به iMessage خود دسترسی پیدا کنند.

برخی از سرویس‌های ایمیل یا اس‌ام‌اس نیز امکان ارسال پیغام از کامپیوتر به موبایل را ایجاد کرده‌اند که معمولا سرویسی غیر رایگان است. اما برای دارندگان گوشی اندرویدی راهکار دیگری نیز وجود دارد :برنامه رایگان MightyText  که امکان ارسال پیغام از طریق پی سی به موبایل را ممکن می سازد. نحوه استفاده از این برنامه را مختصرا در ادامه توضیح می‌دهیم.

Google Play-  را روی گوشی باز کنید و برنامه MightyText را ابتدا جستجو و بعد نصب کنید.

– روی مرورگر کامپیوتر، به آدرس  MightyText.net/install بروید.

– پایین رفته تا به مرحله دوم برسید- آن را روی کامپیوتر یا تبلت اجرا کنید.

– مرورگر خود را انتخاب کنید.ما از کروم استفاده می کنیم.

– روی لینک ارائه شده برای نصب نسخه کروم برنامه MightyText، کلیک کنید.

– برنامه مخصوص وب MightyText را اجرا کنید.

– درآینده قادر خواهید بود از طریق نوار مرورگر خود به آیکون برنامه وب MightyText دسترسی پیدا کنید.

– روی گزینه “پیغام جدید” کلیک کنید، آدرس فرستنده را انتخاب کنید و بعد از نوشتن پیغام، آن را ارسال کنید.

توجه داشته باشید که MightyText تنها برای گوشی‌های اندرویدی ارائه شده و قبل از نصب آن روی کامپیوتر، حتما باید روی گوشی نصب شده باشد.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا