تکنولوژی

ساخت گیف در جی‌بورد ممکن شد

ارسال فایل های گیف در زمان گپ زدن برای انتقال نظرات و احساسات در میان بسیاری از کاربران تلفن همراه متداول است و حالا نسخه به روز شده برنامه جی بورد این کار را ساده تر کرده است.

به گزارش مهر، نسخه تازه و بتای برنامه جی بورد که توسط شرکت گوگل عرضه شده، به کاربران گوشی های اندرویدی امکان می دهد تا از تصاویر متحرک محبوبشان فایل گیف تهیه کنند.

البته این خدمات از مدتی قبل به نسخه iOS برنامه مذکور هم افزوده شده بود. برنامه جی بورد در اصل یک صفحه کلید است که تایپ کردن با استفاده از گوشی را بسیار ساده می کند. اما حالا یک دکمه گیف هم به آن اضافه شده که با فشردن آن می توانید دوربین گوشی را فعال کرده و با ضبط صحنه های پیش رو آنها را به فایل گیف مبدل کنید.

برای ارتقای گیف‌های تهیه شده می توانید از برخی فیلترهای خاص که در محیط برنامه جی بورد در دسترس می باشد نیز استفاده کرده و آنها را در داخل زبانه My GIFs ذخیره کنید.

البته ظاهرا این خدمات در نسخه بتای برنامه جی بورد تنها بر روی برخی گوشی های خاص مانند پیکسل در دسترس است و حتی از طریق گوشی گالکسی اس ۹ نیز در دسترس و قابل استفاده نیست.

در این نسخه به روزشده تعداد زیادی برچسب یا استیکر و همین طور شکلک ها یا ایموجی های متنوعی در دسترس قرار گرفته اند تا افراد علاقمند آنها را امتحان کنند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا