تکنولوژی

کتاب داستان بلاک‌چین برای کودکان منتشر شد

شاید شما هم جزء آن دسته ازا افرادی هستید که شب‌ها قبل از خواب برای فرزندانتان کتاب قصه می‌خوانید که  موضوع این کتاب‌های قصه از شخصیت‌های محبوب کارتونی و تخیلی گرفته تا دایناسورهای میلیون‌ها سال پیش را شامل می شوند. اما در صورتی که شما از طرفداران تکنولوژی هستید، مطمئنا از شنیدن این خبر ابتدا شگفت زده شده و سریعا سراغ این کتاب جذاب برای کودکانتان خواهید رفت.

خبر جالب اینکه شخصی به‌تازگی کتاب داستانی منتشر کرده که در آن تکنولوژی بلاک‌چین را برای کودکان توضیح داده است. این کتاب «جایی در بلاک‌چین» نام دارد.

بلاکی نام کاراکتر اصلی داستان است که در سرزمینی به نام بلاک‌چین زندگی می‌کند. در این دستان تکنولوژی بلاک‌چین و بیت‌کوین شرح داده شده و توسط «برت بیری»، یکی از برنامه‌نویسان نرم‌افزاری و از علاقه‌مندان به فناوری بلاک‌چین نوشته شده است.

توضیحات این کتاب در فروشگاه آمازون به این شرح است: «مکانی در بلاک چین نام کتابی مصور است که درباره یک کاراکتر با نام بلاکی نوشته شده است. بلاکی تلاش می‌کند تا جایگاهش را در سرزمین بلاک‌چین پیدا کند. ماجراجویی‌های بلاکی برای کشف جایگاهش در بلاک‌چین از لحاظ احساسی به تجربیات کودکانی که قصد دارند جایگاهشان را در مدرسه و در بین دوستانشان پیدا کنند شباهت زیادی دارد. در پایان قصه بلاکی بالاخره جایگاهش را پیدا می‌کند.»

بیری نویسنده این کتاب در وبسایت ردیت درباره کتابش اینگونه توضیح داده: «جایی در بلاک‌چین» کتابی در زمینه تکنولوژی است که فناوری بلاک‌چین را با استفاده از کلماتی که برای کودکان قابل فهم است شرح داده است.

 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا