تکنولوژی

وزیر ارتباطات برای استعفا به دفتر رئیس جمهور رفت؟

به‌روزرسانی شد

صبح امروز مطلبی در برخی خبرگذاری‌ها منتشر شد که حکایت از استعفای وزیر ارتباطات داشت. برخی این استعفا را به دلیل فیلتر شدن تلگرام می‌دانستند و بازار شایعه هم داغ شد، اما وزیر ارتباطات در گفت‌وگویی با ایسنا این موضوع را تکذیب کرد و گفت: وزیر ارتباطات در پاسخ به شایعه استعفای خود گفت: نباید اعلام نظرات کارشناسی را استعفا تفسیر کنیم. در مورد فیلترینگ ما بارها اعلام کرده‌ایم که فیلترینگ تنها راه حل نیست و در مورد چالشهای آن نیز نظرات را مستدل و مستند به مراجع مربوطه اعلام کرده‌ایم. شواهد حاکی از بروز مشکلاتی در فیلتر تلگرام  در روسیه نیز هست و ممکن است اینگونه مشکلات در ایران هم رخ دهد. در هر حال به نظر می‌رسد فراتر از بحث امروز باید سیاستگذاری و قانونگذاری کشور در مورد رسانه‌های نوین را سریعتر به نتیجه رساند تا دیگر شاهد اینگونه چالشها نباشیم.


متن خبر امروز صبح:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح امروز برای کسب اجازه در مورد استعفای خود به دفتر ریاست جمهوری رفت. محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که گفته می‌شود استعفای خود را اعلام کرده از صبح امروز در دفتر حسن روحانی رییس جمهور حضور یافته تا برای ادامه راهش از او کسب تکلیف کند.

طبق گفته روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به خبرنگار شبستان، تایید یا تکذیب استعفای وزیر زمانی مشخص خواهد شد که او از جلسه با رییس جمهور بیرون بیاید.

این در حالی است که روحانی قرار بود صبح امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بین المللی کتاب به سخنرانی بپردازد که در این مراسم حضور نیافته است.

 

مهمترین اخبار فناوری اطلاعات را در آی‌تی‌ایران بخوانید

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا