تکنولوژی

آفیس ۲۰۱۹ شما را شگفت‌زده می‌کند!

امروز مایکروسافت از پیش‌نمایش آفیس ۲۰۱۹ رونمایی کرد. این پیش‌نمایش به کاربران بیزنس این برنامه اجازه می‌دهد با امکانات جدید و تغییرات این برنامه آشنا شوند. این پیش‌نمایش شامل ورد، اکسل، پاورپوینت، ‌پابلیشر، اکسس، پروژه و ویزیو می‌شود.

آفیس ۲۰۱۹ بار اول سال گذشته در کنفرانس ایگنایت مایکروسافت معرفی شد. آفیس ۲۰۱۹ با مجوزی دائمی کار می‌کند، به این معنا که شما یک بار این برنامه را می‌خرید و دیگر نیازی به شارژ ماهیانه آن نخوهید داشت. با تمرکز بیشتر مایکروسافت بر روی سرویس ابر مشخص نیست که آفیس ۲۰۱۹ آخرین نسخه‌ی مستقل آفیس که با مجوزی دائمی کار می‌کند خواهد بود یا نه. مایکروسافت گفته است از نظرات مشتریانش برای بهتر کردن محصولاتش استفاده می‌کند.

مایکروسافت گفته است: آفیس ۳۶۵ خلاقیت‌هایی با مبنای ابر به همراه دارد که کارآیی و امنیت را بالا برده و هزنیه‌های نهایی افراد را نیز کاهش می‌دهد. با این حال به نظر ما تغییر رویه و کار با خدمات ابر تصمیم مهمی است که به آمادگی‌های زیادی نیاز دارد. آفیس ۲۰۱۹ برای کاربرانی که نیاز به داشتن برنامه‌ها بر روی کامپیوتر دارند، برنامه‌ی باارزشی خواهد بود.

بعضی از امکانات جدید آفیس ۲۰۱۹ شامل ابزار طراحی پیشرفته‌، ابزار آنالیز داده‌ی قوی‌ و ابزارهای ارائه‌ی شکیل برای پاورپوینت می‌شود.

مدیر آفیس مایکروسافت گفته است: آفیس ۲۰۱۹ امکانات جدیدی دارد که به کاربران امکان تولید محتوا در زمانی کمتر را می‌دهد. آپدیت‌هایی شامل ابزار‌آلات جدی و پیشرفته‌ی طراحی: مثل جامدادی متحرک، حساسیت به فشار و افکت‌های تیلت (شیب‌دار نوشتن حروف) و بررسی‌ قوی‌تر داده در اکسل: مثل فرمول‌های جدید، چارت‌های جدید و پاور‌ بی‌آی ادغام شده و امکانات ارائه‌ی داده‌ی بهتر در پاورپونینت: مثل مورف و زوم می‌شود.

در حال حاضر امکانات جدید آفیس ۲۰۱۹ برای کاربرانی که اشتراک آفیس ۳۶۵ دارند فعال شده است. آفیس ۲۰۱۹ برای سازمان‌هایی که در حال حاضر یا ۳۶۵ کار نمی‌کنند نیز کار می‌کند.

برای کار کردن با آفیس ۲۰۱۹ داشتن ویندوز ۱۰ الزامی است، چرا که این برنامه با سیستم عامل‌های قدیمی‌تر از آن کار نمی‌کند. از آن‌جایی که اپلیکیشن‌های این آفیس با یک کلیک نصب می‌شوند، راه‌اندازی این برنامه بسیار راحت خواهد بود.

در ماه‌های آینده نسخه‌ی مک آفیس ۲۰۱۹ نیز به بازار خواهد آمد. کاربران بیزینس اولین کسانی خواهند بود که این برنامه را بر روی سیستم عامل مک امتحان می‌کنند. تا آن زمان مایکروسافت اکسچنج، شرپوینت، پروجکت سرور و اسکایپ را هم برای مدل بیزینس ۲۰۱۹ راه‌اندازی خواهد کرد.

پیش‌نمایش عادی آفیس ۲۰۱۹ هنوز به بازار نیامده است. مشتریان این نسخه از آفیس باید تا نیمه‌ی دوم سال جاری صبر کنند.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا