تکنولوژی

استارت‌آپ «کلارک» 29 میلیون دلار دیگر سرمایه جذب کرد

استارت‌آپ «Clark» که در زمینه ارائه خدمات و مشاوره بیمه از طریق اپلیکیشن خود فعالیت می‌کند، در سری دوم جذب سرمایه توانسته مبلغ قابل توجه 29 میلیون دلار را جذب کند.

دور دوم جذب سرمایه با شرکت یکی از سرمایه‌گذاران فین‌تک یعنی Portga3 Ventures و دیگر شرکت‌های سرمایه‌گذاری از جمله White Star Capital، Yabeo Capital و Kulczyk انجام گرفت تا مجموع مبالغ سرمایه‌گذاری شده در این استارت‌تاپ به 45 میلیون دلار برسد.

کلارک که مقر آن در شهرهای فرانکفورت و برلین قرار دارد، سال 2015 تاسیس شد. این استارت‌آپ اپلیکیشن خود را به عنوان یک مشاور بیمه روباتیک توصیف می‌کند. زمانی که به کلارک اجازه فعالیت به‌عنوان کارگزار بیمه را بدهید، کلارک از طریق اپلیکیشن آی‌اواس، اندروید و یا وبسایت خود به‌شما امکان مدیریت و خریداری خدمات مختلف بیمه‌ای از جمله بیمه عمر، بیمه سلامت و حتی بیمه املاک به بهترین شکل ممکن را خواهد داد. ضمنا الگوریتم‌های کلارک به‌صورت دقیق و هوشمند وضعیت بیمه‌ای شما را آنالیز می‌کنند و به‌صورت اتوماتیک راهکارهای مناسب برای بهبود پوشش بیمه‌ای و استفاده از خدمات بیمه‌ای بهتر با قیمت‌های کمتر از بیمه‌ فعلی‌تان را می‌دهند. کلارک بخش اعظمی از درآمد خود را از شرکت‌های بیمه‌ای که در این اپلیکیشن حضور دارند و همچنین از طریق کمیسیون به‌دست می‌آورد.

بنا به گفته‌ی کلارک، این پلتفرم تا کنون توانسته بیش از 100 هزار کاربر را جذب کند و حال کلارک به یکی از بزرگترین مهره‌ها در زمینه مدیریت خدمات بیمه دیجیتال در سراسر اروپا تبدیل شده است. کلارک ادعا می‌کند رقم قراردادهای بیمه‌ای که تا کنون در این پلتفرم عقد شده مرز 310 میلیون دلار را پشت سر گذاشته که این رقم در مقایسه با سال 2016 حدودا 10 برابر شده است.

دکتر کریستوفر اوستر مدیرعامل و موسس کلارک در بیانیه‌ای گفته: «طی چند سال آینده قصد داریم به رشد و پیشرفتمان در زمینه مدیریت بیمه دیجیتال ادامه دهیم و کلارک را به عنوان یک معیار و استاندارد در سراسر اروپا مطرح کنیم. برای تحقق این هدف نیز قصد داریم روی تیم‌هایمان در فرانکفورت و برلین سرمایه‌گذاری بیشتری انجام دهیم. علی‌الخصوص تیم‌هایی که در بخش تکنولوژی و بازاریابی فعالیت دارند.»

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا