تکنولوژی

استوری‌های نت‌فلیکس

امروز نت‌فلیکس از امکان جدیدیرونمایی کرد. امکانی که نسخه‌‌ای دیگر از استوری اپلیکیشن‌هایی مانند اینستاگرام و اسنپ‌چت است. به کمک این امکان می‌توانید آنونس‌ سریال‌ها و برنامه‌های مختلف را بر روی این سرویس تماشا کنید.

این آنونس‌های ۳۰ ثانیه‌ای بر روی موبایل به صورت عمودی پخش می‌شوند، بنابراین نیازی به چرخاندن موبایل برای دیدن آن‌ نیست.

وقتی اپلیکیشن‌ را باز می‌کنید، این پیش‌نمایش‌ها به صورت دایره‌هایی بالای صفحه دیده می‌شوند. نت‌فلیکس از این کلیپ‌ها به عنوان اسلایدشو یاد کرده است. می‌توانید آن‌ها را همان جا ببینید و یا به لیست‌تان اضافه کنید.  

برای اینکه از روی یک پیش‌نمایش رد شوید، کافی است صفحه را بکشید و یا بر روی صفحه ضربه بزنید.(درست همانند کاری که بر روی اینستاگرام می‌کنید). حتی ظاهر پیش‌نمایشهای تلویزونی نت‌فلیکس هم بسیار آشنا است. خطی بالای صفحه زمان باقی ‌مانده از پیش‌نمایش را مشخص می‌کند و وجود بلوک‌هایی کنار هم نشان می‌دهد در این مجموعه چندین پیش‌نمایش وجود دارد. (مشابه اینستاگرام) 

در حال حاضر این امکان در آمریکا فعال شده است، اما هنوز برای کاربران اروپا راه نیفتاده است. نت‌فلیکس  سال گذشته از پیش‌نمایش‌های ویدئویی‌اش (برای تلویزیون) رونمایی کرد. به گفته‌ی این شرکت پیش‌نمایش‌های موبایلی مطابق با سلیقه‌ی کاربران تنظیم می‌شوند. پیش‌نمایش‌های موبایلی نت‌فلیکس برای اپلیکیشن‌ها آی‌او‌اس فعال شده‌اند و به زودی اندروید را هم پشتیبانی خواهند کرد.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا