تکنولوژی

افتتاح اولین هتل زیردریایی در مالدیو

مسافرانی که قصد سفر به کشور مالدیو را دارند به زودی قادر خواهند بود تعطیلات خود را البته در صورت تمایل در زیر امواج اقیانوس سپری کنند.

این کشور که در مجاورت اقیانوس هند قرار دارد در حال حاضر به گردشگران این امکان را می‌دهد تا در زیر اقیانوس وعده غذایی خود را میل کنند با این حال به زودی افراد می‌توانند علاوه بر صرف غذا، در زیر آب اتاق خواب هم اجاره کنند.

این هتل کوچک که توسط شرکت گردشگری «Conrad Maldive Rangali» ساخته شده، گفته می‌شود اولین مهمانسرای زیر اقیانوسی در دنیا است که نمونه مشابه آن در هیچ کجا یافت نمی‌شود. این هتل کوچک «موراکا» نام دارد که در زبان خودمان به آن مرجان می‌گویند و قادر است همزمان 8 مهمان را پذیرا باشد. این مهمانسرا قادر است واقعی‌ترین و هیجان‌انگیزترین تجربه ممکن از دنیای زیر اقیانوس را برای افراد به‌ارمغان بیاورد.

در وبسایت این هتل آمده: «موراکا طوری طراحی شده که با محیط زیر اقیانوس کاملا همخوانی داشته باشد و از هر زاویه ای به مهمانان امکان مشاهده دنیای زیر آب را می‌دهد. میهمانان این اقمتگاه می‌توانند در حالی که موجودات و مخلوقات رنگارنگ و متنوع حاضر در کف اقیانوس را مشاهده می‌کنند بر روی تخت‌خواب‌هایشان از یک خواب شیرین لذت ببرند.»

این اقامتگاه که در 2 طبقه و در زیر و روی سطح آب قرار ساخته شده و در عمق 5 متری زیر آب، مهمانان می‌توانند از اتاق‌خواب بزرگ و سرویس بهداشتی لوکسی که تعبیه شده استفاده کنند و به وسیله پله‌های مارپیچی شکل از اتاق نشیمن و دیگر امکانات طبقه بالا هم استفاده کنند.

از آنجایی که افراد در اتاق خواب می توانند اقیانوس را از تمامی زوایای 180 درجه‌ای مشاهده کنند، باید گفت نمای این اتاق چیزی فراتر از خارق العاده است. ضمنا در طبقه بالا نیز یک اتاق خواب 2 نفره، سرویس بهداشتی، باشگاه، اتاق نشیمن، آشپزخانه، بار و اتاق ناهارخوری قرار دارد. البته یک سکو نیز برای مشاهده غروی آفتاب و هیجان‌انگیزتر کردن تجربه میهمانان طراحی شده است. در طرف مقابل این ویلا هم یک سکو برای استراحت در خط مستقیم طلوع خورشید ساخته شده است.

اگر این‌ها برایتان کافی نبود بهتر است بدانید که در طبقه بالا یک سرویس حمام و دستشویی بزرگ هم طراحی شده که از کف وان حمام می‌توانید اقیانوس را هم مشاهده کنید.

با اینکه فعلا هزینه اقامت در این هتل زیر دریایی اعلام نشده اما می‌توان حدث زد که برای ماندن در این هتل، افراد عادی دست کم باید برنده یک لاتاری شوند.

منبع : آی‌تی‌ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا