تکنولوژی

رایچت، ارائه دهنده خدمات پشتیبانی آنلاین

شاید برای شما هم پیش آمده که وارد یک وبسایت شوید و بدون آنکه از آن اطلاعی کسب کنید خارج شوید و خیلی از کاربردهای آن وبسایت یا شرکت مطلع نشوید. به‌همین دلیل وجود تیم پشتیبانی که بتواند در لحظه ورود به سایت با شما راتباط برقرار کند اهمیت زیادی دارد و همین مسئله باعث می‌شود مشتریان و بازدیدکنندگان بیشتری به وبسایت یا اپلیکیشن شما سر بزنند و در نتیجه درآمد شما افزایش پیدا کند.

رایچت

استارت‌آپ رایچت هم فعالیت خود را با همین هدف در سال 1396 آغاز کرد و در حال حاضر در زمینه ارائه خدمات پشتیبانی آنلاین از طریق چت به وبسایت‌ها و دیگر شرکت‌ها فعالیت می‌کند. یکی از امکانات قابل توجه رایچت ارسال خودکار پیام برای بازدیدکنندگان وبسایت است که این مسئله باعث می‌شود کاربرانی که خیلی اهل باز کردن سر صحبت نیستند با سهولت بیشتری با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کنند و از محصولات یا خدمات آن وبسایت مطلع شوند. دیگر ویژگی که رایچت به مشتریان خود ارائه می‌کند، امکان پاسخگویی به پیام‌های مشتریان از طریق اپلیکیشن تلگرام است که این ویژگی باعث می‌شود تیم پشتیبانی در ساعات بیشتری از شبانه روز پاسخگوی مشتریانش باشد.

رایچت سال 96 توسط مجتبی محمودزاده، قادر سادگی، حامد قلی‌زاده و سامان بابلی در شهر تبریز تاسیس شد و در حال حاضر توسط این تیم اداره می‌شود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا