تکنولوژی

اشتراک هفتگی مسافران تاکسی اینترنتی

تاکسی اینترنتی Lyft، که رقیب اوبر به شمار می‌آید در حال آزمایش طرح‌های جدید برای ارائه به مشترکان ثابت است که به عقیده بسیاری نشان از جهت گیری این شرکت به سمت رویکرد شرکت‌هایی مانند نت فلیکس و اسپاتیفای دارد.

سخنگوی لیفت روز جمعه در ایمیلی این اجرای آزمایشی این پیشنهادات را تایید و اعلام کرد:« ما همیشه به دنبال یافتن راهی برای آسایش بیشتری مشتریان هستیم و می‌خواهیم مقرون به صرفه‌ترین و منعظف‌ترین شیوه‌های استفاده از خدمات لیفت را برای آنها ارائه دهیم. طی ماه‌های گذشته ما راه‌های مختلفی برای ارئه برنامه‌های متفاوت برای مشتریان خود را بررسی کرده‌ایم.»

این برنامه جدید آزمایشی که All-Access Plan نام دارد، تعدادی سفر رایگان است که برای مشترکین ثابتی ارائه شده که در ماه تا حداکثر میان اعلام شده از خدمات این شرکت در مسیر‌های کوتاه استفاده می‌کنند. طی روزهای گذشته، برخی از مشتریان لیفت در فضای مجازی اعلام کردند که  دعوت نامه‌ای از طرف لیفت دریافت کرده‌اند. دعوت نامه برخی از آنها، پیشنهاد 400 دلار ماهیانه برای حداکثر 60سفر رایگان بود. برخی دیگر از کاربران نیز در دعوت نامه ارسالی پیشنهاد 50 دلار هفتگی  با 7 سفر رایگان را دریافت کردند.

اینکه آیا این برنامه‌ها برای مسافران ارزان‌تر تمام می شود یا خیر، هنوز مشخص نیست زیرا ظاهرا مشتریان مختلف، طبق میزان استفاده‌هایشان این پیشنهادات را دریافت  کرده‌اند و باید بسته به شرایط هر مسافر ومیزان نیاز وی به این سرویس، سنجیده شود.

 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا