تکنولوژی

خنده‌های ناگهانی، بی‌دلیل و ترسناک الکسا

اسپیکرهای مجهز به دستیار صوتی الکسا امروزه به یکی از وسایل ضروری و اعضای اصلی در منازل میلیون‌ها خانواده در سراسر دنیا تبدیل شده‌اند. الکسا می‌تواند در دنیای مجازی و به میلیون‌ها شیوه مختلف کاربردی باشد اما با این حال طبق گفته‌های برخی از کاربران بدشانس، الکسا باعث ایجاد رعب و وحشت در منازل آنها شده است.

اوایل هفته گذشته وبسایت BuzzFeed در گزارشی اعلام کرد تعدادی از افرادی که در منازل خود از اسپیکرهای مجهز به الکسا استفاده می‌کنند، متوجه شده‌اند که الکسا ناگهان شروع به خندیدن می‌کند و برای این کار دلیل خاصی هم ندارد. در برخی موارد الکسا پس از شنیدن چند دستور ساده از سوی کاربران و در برخی موارد به صورت ناگهانی و بی‌دلیل شروع به خندیدن کرده است. جالب است که بدانید یک هفته قبل سکوت الکسا باعث تعجب بسیاری شده بود. 

گزارش کاربران نشان می‌دهد که هر یک از آنها هنگام انجام کار خاصی با اسپیکر یا حتی بدون انجام کاری با خندیدن‌های ترسناک الکسا مواجه شده‌اند.

هنوز دلیل خاضی برای عکس‌العمل‌های عجیب این اسپیکر اعلام نشده اما اگر نیمه شب با چنین موقعیتی مواجه شدید، اشکالی ندارد که اسپیکر خود را از پنجره بیرون بیاندازید.

شرکت آمازون هنوز پاسخی در رابطه با این اتفاق نداده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا