تکنولوژی

معرفی هارمن کاردون “آسترا” مجهز به الکسا

اگر خیلی طرفدار ظاهر اسپیکرهای خانواده آمازون اکو نیستید، خبر خوب اینکه راه جدید برای حضور الکسا در منزلتان بدون نیاز به اسپیکرهای اکو پیدا شده است. در کنگره جهانی موبایل که چند روز پیش برگزار شد، شرکت هارمن از اسپیکر جدید خود با نام “هارمن کاردون آسترا” و با همکاری شرکت Brightstar رونمایی کرد. این اسپیکر هوشمند در اصل به همراه دستیار صوتی هوشمند “الکسا” مجهز شده و دارای طراحی بی‌نظیر با زاویه پخش 360 درجه همه‌جانبه است.

آسترا از آنجایی که به سیستم شنوایی فوق العاده هوشمند و طراحی بسیار چشمگیر و همچنین دستیار صوتی معروف الکسا مجهز شده، می‌توان گفت پاسخی محکم از طرف شرکت هارمن به اسپیکر هوشمند “هوم پاد” اپل بوده است. ضمنا با به‌کارگیری سخت‌افزارهای پخش‌کننده باکیفیتی که در این اسپیکر استفاده شده، می‌توان گفت آسترا کیفیت پخش نسبتا بهتری در مقایسه با اسپیکر آمازون اکو خواهد داشت.

معاون بخش توسعه شرکت هارمن در اینباره گفت: “اسپیکر هارمن کاردون آسترا در اصل آخرین نماینده صوتی شرکت هارمن در دنیا محسوب می‌شود که البته نشانگر پیشتازی شرکت ما در این بخش نیز خواهد بود. ساخت این دیوایس با همکاری شرکت Brightstar این امکان را به ما می‌دهد که به شبکه‌های جدیدی از مشتریان در سراسر دنیا دسترسی داشته باشیم.”

با اینکه کیفیت صدای آسترا قدرتمندترین ویژگی این دستگاه برای جذب مشتری محسوب می‌شود، با این حال به‌کارگیری الکسا هم چیزی نیست که مشتریان از آن چشم‌پوشی کنند. چه بخواهید از جدیدترین اپیزودهای مورد علاقه‌تان باخبر شوید چه بخواهید از وضعیت ترافیک و آب و هوا مطلع شوید، به راحتی می‌توانید با دستیار صوتی آسترا، یعنی الکسا صحبت کنید و جالب اینکه حتی در شلوغ‌ترین مکان‌ها این اسپیکر قادر به شنیدن صدایتان خواهد بود.

هنوز قیمت گذاری این محصول توسط شرکت مشخص نشده اما قرار است آسترا از اواخر بهار یا اویل تابستان سال 2018 برای سفارش حاضر شود. این اسپیکر از طریق فروشگاه‌های هارمن کاردون، آمازون و Brightstar قابل سفارش خواهد بود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا