استارتاپ

همکاری اسنپ و نیروی انتظامی برای استعلام رانندگان

به نظر می‌رسد اسنپ بعد از ماجرای تجاوز راننده‌اش که باعث انتقادهای زیادی نسبت به شیوه جذب راننده در این سیستم شده به دنبال بهبود وضعیت است. حالا این شرکت اعلام کرده که طی 48 ساعت در سراسر ایران با همکاری پلیس اماکن صلاحیت رانندگان را استعلام می‌کند.

فرآیند تهیه این گواهینامه زمان بر بود و شرکتهای اینترنتی عمدتا با جذب موقت راننده به وی مهلتی را برای گرفتن گواهی عدم سو پیشینه می‌دادند. ژوبین علاقه بند نایب رییس هیات مدیره اسنپ حالا از این موضوع به عنوان یک مزیت این شرکت تاکسی اینترنتی نام می‌برد. علاقه‌بند  این روزها تنها مقام رسمی اسنپ است که مصاحبه می‌کند یا در جلسات رسمی این شرکت شرکت می‌کند ، پیش از او شهرام شاهکار به عنوان مدیرعامل اسنپ فعالیت می‌کرد اما بعد از ماجرای تجاوز راننده اسنپ و ابراز تاسف درباره آن موضوع دیگر حضوری از وی دیده نشده است.

مرتبط :چه کسی بر اسنپ و تپسی نظارت می‌کند؟

ژوبین علاقه بند می‌گوید که این همکاری با نیروی انتظامی باعث افزایش ضریب اطمینان مسافران می‌شود و در عین حال فرآیند ثبت نام رانندگان در سراسر کشور هم ساده‌تر از قبل می‌شود. همچنین متقاضیان نیز از صرف هزینه و زمان برای دریافت گواهی عدم سو پیشینه معاف می شوند.

اسنپ از ثبت نام افرادی که شماره ملی آنها مورد تایید پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا قرار نگیرد خودداری خواهد کرد.

در پایان شایان ذکر است، کلیه افرادی که تا امروز در ناوگان اسنپ به عضویت درآمده‌اند مورد پالایش مجدد قرار گرفته‌اند و صلاحیت آنها از سوی پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا بازنگری شده است.

مرتبط :

چند نکته درباره تجاوز راننده اسنپ

وقتی اسنپ حساب شما را مسدود می‌کند

پاسخ اسنپ به انتقاد کاربران در نقض حریم شخصی

کالبدشکافی شکایت تپسی از اسنپ 

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا