تکنولوژی

کارکنان اپل به دیوارهای شیشه‌ای اپل پارک می‌خورند

به نظر می‌رسد وقتی یک کمپانی علاقه‌ی زیادی به ساختمان‌های شیشه‌ای داشته باشد و در عین حال دستگاه‌هایی برای ساعت‌ها استفاده‌ی اعتیاد‌آور افراد می‌سازد، گاهی اوقات کارکنانش که زیادی غرق محصولات این شرکت هستند، متوجه دیوارهای شیشه‌ای نمی‌شوند! بر طبق گزارشی این کمپانی مجبور شده است با اورژانس هماهنگی کند تا به کارمندانی که نمی‌توانند جلوی برخوردش اتفاقی‌شان با دیوارهای شیشه‌ای را بگیرند کمک کنند. کار هیچ‌کدام از کارمندان شرکت اپل به بیمارستان نکشید اما بعضی از آن‌ها برای ضربه‌های سطحی به سرشان درمان شدند. 

ببینید: رونمایی از شاهکار جدید جانی آیو

شنیده‌ها حاکی از این است که اولین روزی که پارک اپل راه‌اندازی شد هفت نفر درهای شیشه‌ای آن را ندیدند و به آن برخورد کردند. و این تعداد مربوط به افرادی است که طی این اتفاق آسیب دیده بوند. قطعا افراد دیگری نیز بوده‌اند که این درها را ندیدند اما این اتفاق را گزارش نکردند.

قرار بود کمپ جدید اپل سال گذشته شروع به کار کند، اما بسیاری از کارکنان این شرکت اوایل امسال به این محل نقل مکان کردند. بعد از این اتفاقات کارکنان با چسباندن کاغذهایی دیوارهای شیشه‌ای را برای خودشان علامت گذاری می‌کردند، اما این کاغذها خیلی زود کنده می‌شدند جرا که به طراحی ساختمان آسیب می‌رساندند.

قسمت جالب ماجرا این‌جاست که کارکنان اپل آن قدر غرق آیفونشان بودند که متوجه درها نشدند و به خودشان آسیب زندند. اما از نظر قانونی اپل می‌تواند در مضن اتهام نقض حقوق  فرد در محیط کار باشد. بر اساس قوانین کالیفرنیا کارکنان یک شرکت باید از خطر برخورد با موانع مختلف در امان باشندو یا با علامت‌هایی دائمی این مکان ها را بهتر بشناسند. بنابراین اگر این شرکت راه بهتری برای مقابله با این مشکل پیدا نکند، می‌تواند توی مشکل بیفتند. این اولین باری نیست که اپل برای ارجح قرار دادن دید معماری خود بالتر از همه چیز دچار مشکل شده است. در سال ۲۰۱۲ زنی ۸۲ ساله از اپل شکایت کرد این خانم هنگامی که وارد مغازه‌ی اپل استور می‌شد با درب شیشه‌ای آن برخورد کرد و دماغ خود را شکست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا