تکنولوژی

دوران اسکرین‌شات گرفتن از استوری تمام شد!

اینستاگرام در حال امتحان امکانی جدیدی است که در اصل اسنپ‌چت آن را بر سر زبان‌ها انداخت: هنگامی که از عکس و یا ویدیوی یک کاربر در استوری، اسکرین‌شات گرفته شود به کاربر اطلاع داده می‌شود.

بعضی از کاربران پیام‌هایی از اینستاگرام دریافت کرده‌اند که در آن به آن‌ها گفته شده است اگر بار دیگر از استوری اسکرین شات بگیرند و یا حتی اسکرین رکورد کنند، صاحب استوری مطلع خواهد شد.

درصد کمی از کاربرانی که این امکان برای آن‌ها فعال شده است می‌توانند با باز کردن لیست افرادی که استوری آن‌ها را دیده‌اند، در کنار اسم کسانی که از استوری‌شان اسکرین شات گرفته‌اند علامت شاتر دوربین ببینند.

طبق تایید تک‌کرانچ اینستاگرام در حال امتحان این امکان جدید است و در اعلامیه‌ای گفته است: ما همواره در حال بهبود تجربه کاربری بر روی اینستاگرام هستیم و سعی داریم تجربه اشتراک لحظات با افرادی که برای شما اهمیت دارند را بیش از پیش ساده کنیم.

تک‌کرانچ گفته است: اگر بخواهیم دقیق بگوییم کاربر هنگامی که از استوری‌اش اسکرین شات گرفته می‌شود نوتیفیکیشنی دریافت نمی‌کند، بلکه فقط در لیست کسانی که استوری‌اش را دیده‌اند می‌تواند متوجه این موضوع بشود. احتمالا اینستاگرام در حال امتحان این امکان است تا میزان استقبال از آن را بفهمد، بعد از آن تصمیم خواهد گرفت این امکان را عمومی کند یا نه.

اینستاگرام همچنین در حال حاضر امکانی دارد که به وسیله‌ی آن هنگامی که از پیام‌های خصوصی کاربر اسکرین‌شات گرفته ‌شود، به او اطلاع می‌دهد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا