تکنولوژی

پخش صدای گوگل هوم با کیفیت‌تر هوم پاد اپل

اسپیکر HomePod  اپل اخیرا معرفی شده و کیفیت صدای قابل قبولش توانسته توجه بسیاری را به خود جلب کند. اما طبق گزارش اولیه سازمان تحقیقاتی غیر دولتی Consumer Reports، دو بلندگوی Google Home Max و Sonos One از رقیب خود هوم پاد با کیفیت‌تر هستند و با استقبال بهتری از سوی مشتریان روبرو شده‌اند.

Consumer Reports گزارش می‌دهد که هوم پاد با وجود اینکه یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین اسپیکرهای هوشمند محسوب می‌شود، اما شفافیت صدای بلندگوی گوگل و سونوس وان را ندارد. گزارش‌های اولیه از هوم پاد همچنین ادعا می‌کند که این بلندگو صدای Bass را بیش از اندازه تقویت می‌کند و به طور کلی کیفیت صدای پایین‌تری نسبت به رقبا دارد.

البته Consumer Report هنوز ارزیابی کامل خود در مورد این محصول را تکمیل نکرده است و باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا نظر متفاوتی در مورد هوم پاد ارائه خواهد داد یا خیر. گزارش تکمیلی این شرکت طی هفته‌های آتی منتشر خواهد شد.

اظهار نظر Consumer Report برای اپل چندان خوشایند نبوده است زیرا از هوم پاد سرمایه‌ای به ارزش 349 دلار به بازار وارد شده است تا با گوگل مکس‌های هوشمند که ارزشی معادل 399 دلار دارند، رقابت کند و حالا با این نقد، کار اپل کمی سخت‌تر می‌شود. با این وجود بسیاری از کاربران هستند که از اکوسیستم اپل استفاده می‌کنند و برای آنها اسپیکر اپل نیز بهترین گزینه محسوب می‌شود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا