تکنولوژی

برگاری دوره آموزش طراحی وردپرس

دوره طراحی سایت با وردپرس بدون دانش برنامه‌نویسی در دو روز پنجشنبه و جمعه 19 و 20 بهمن در دانشگاه تهران برگزار میشود. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متنباز (open source) و رایگان است که به‌وسیله آن میتوان سایت یا وبلاگ خود را به آسانی مدیریت کرد. امروزه وردپرس یکی از پرطرفدارترین و کاربردیترین ابزارهای طراحی و مدیریت سایت محسوب میشود. آَشنایی با سرور، هاست و دامنه، طراحی سایت روی شبکه داخلی، ساختار، پوسته، افزونه و قالب، انتشار مطالب مختلف در وردپرس و انتقال سایت از سرور داخلی به اینترنت از جمله مطالبی است که در این کارگاه مطرح میشوند.

کارگاه تولید محتوای حرفهای در روز 26 بهمن در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. تولید محتوا یکی از مهمترین و موثرترین راههای ارتباطی در تمام سفر مشتری است. انتشار محتوای مناسب با استراتژی هوشمندانه میتواند مخاطبان را به مشتریان وفادار تبدیل کند. 

طراحی استراتژی محتوا، شناخت پرسونا، شاخص‌های عملکرد، تقویم انتشار، محتوا در شبکه‌های اجتماعی، بهینه‌سازی و سئو محتوا و تحلیل و تهیه گزارش محتوای انتشاریافته برای تعیین نقشه راه آینده به صورت کاربردی از جمله مطالبی هستند که در این کارگاه مطرح میشود.

مدرس کارگاه بابک نقاش، نویسنده، خبرنگار و بازاریاب محتوا ات. او نزدیک به 15 سال سابقه مطبوعاتی در حوزه فناوری دارد و بر موضوعاتی مانند بازاریابی دیجیتال، کسب‌وکار و ارتباطات مسلط است. نقاش در حال حاضر به عنوان استراتژیست، مشاور و مجری طرح‌های تولید و بازاریابی محتوا فعالیت می‌کند.

کارگاه سوم کارگاه کاربردی گوگل آنالیتیکس است که در پردیس فنی دانشگاه تهران برگزار میشود. گوگل آنالیتیکس یکی از مهمترین ابزارهای رایگانی است که در اختیار صاحبان سایتها است تا با آن به اندازهگیریی و اثربخشی کمپینهای تبلیغاتی بپردازند. 

گوگل آنالیتیکس به کاربران کمک میکند کانالهای ورودی بازدیدکنندگان و رفتار آنها را بررسی کنند و هدفگذاری کنند و نرخ مشارکت بازدیدکنندگان را رصد کنند. فیلترکردن گزارشها، بررسی ترافیک سایت، ارزیابی بازخوردهای سئو و ساخت اهداف (Goals) و بررسی آنها از جمله مباحث هستند که در این کارگاه مطرح میشوند. مدرس این کارگاه نیز حامد فردوس آرا است که هماکنون موسس و مدیرعامل چی بپوشم و مشاور فلایتیو است.

این دوره‌ها توسط اکادمی کارآفرینی تهران برگزار می شود که از سال ۹۳ بیش از ۶۰ سمینار و کارگاه آموزشی و استارتاپی برگزار کرده است. 

جهت توضیحات بیشتر و ثبت نام کلیک کنید

آی تی ایران حامی این رویداد است. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا