تکنولوژی

جدیدترین شایعات درباره گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس

کنگره جهانی موبایل 2018 در بارسلونا به زودی شروع خواهد شد اما از حالا تصاویر لو رفته مربوط به گوشی‌های جدید سامسونگ، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس را در اینترنت می‌توان دید.

طبق تصاویر لو رفته، رنگ جدید این سری از محصولات سامسونگ بنفش یاسی خواهد بود. قابلیت جدید دیگری که در این مدل‌ها به چشم می‌خورد، سیستم دوربین‌های آنهاست. به نظر می‌آید که گلکسی اس 9 یک دوربین پشتی و گلکسی اس 9 پلاس به دو دوربین اصلی مجهز است. فعلا اطلاعی از کاربرد دوربین دوم این مدل نداریم اما احتمالا به عنوان نوعی دیافراگم عمل می‌کند. هر دو مدل اس 9 و اس 9 پلاس به دوربین 12 مگاپیکسلی مجهز هستند که بنا بر گزارش‌های غیر رسمی، قابلیت تشخیص حرکت و ضبط ویدیوی سوپر اسلو موشن دارند. همچنین سنسور اثر انگشت ظاهر در جای قابل دسترس‌تری قرار گرفته که لمس آن با انگشت راحت‌تراست.

هر دو مدل اس 9 و اس 9 پلاس طبق گزارش‌ها در بازار کشور آمریکا همراه با چیپست پردازنده اسنپ دراگون 845 کوالکام عرضه می‌شود. دوربین سلفی نیز ظاهرا 8 مگاپیکسل است و بلندگوهای استریو و خروجی‌های هدفون نیز از دیگر امکانات آنهاست.

در اخبار منتشر شده پیرامون این دو پرچمدار جدید سامسونگ، اشاره شده است که گلکسی اس 9 مجهز به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقاست و گلکسی اس 9 پلاس 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه قابل ارتقا خواهد داشت. این در حالی است که دو مدل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس قابلیت‌های ذخیره سازی سخت افزاری و نرم افزاری مشابهی داشتند.

در تاریخ 25 فوریه یا ششم اسفند که تاریخ شروع کنگره جهانی موبایل 2018 یا MWC است، قطعا اطلاعات بیشتری از این محصولات به دست خواهیم آورد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا