تکنولوژی

پایان همکاری سی‌ان‌ان با کیسی نیستات

سی‌ان‌ان شرکت Beme که متعلق به کیسی نیستات بود را منحل کرد. سی‌ان‌ان این شرکت را در نوامبر ۲۰۱۶، به قیمت ۲۵ میلیون دلار خریداری کرده بود. سی‌ان‌ان هنگامی که این شرکت را خرید شش میلیون بیننده داشت. سی‌ان‌ان با هدف تبدیل این کمپانی به یک شوی آنلاین روزانه این شرکت را خرید. سی‌ان‌ان هم‌چنین قصد داشت با وجود این شرکت در جلب نظر تماشاگران جوانان‌ترش موفق ظاهر شود. اما  نیستات نتوانست استراتژی معقولی برای این کار پیدا کند. دلیل آن می‌تواند اختلافات و فرآیند‌های کند در این زمینه باشد. به دنبال این اتفاق، نیستات از سی‌ان‌ان جدا خواهد کرد.

نیستات گفت: نمی‌توانستم راه‌حلی پیدا کنم، یک‌جورهایی خودم را گم‌وگور می‌کردم و قایم می‌شدم. برای کانال یوتیوب‌ام ویدیو درست می‌کردم، چرا که لااقل این یک کار را می‌توانستم بکنم. چیزی که می‌خواستم را نتوانستم به سی‌ان‌ان بدهم و فکر نمی‌کنم آن‌قدر که می‌توانستم برای سی‌ان‌ان مفید بوده‌ام. زمانی که سی‌ان‌ان Beme را خریداری کرد، هدف کمپانی نیستات را تمرکز بر تولید ویدئو‌ و استفاده از تکنولوژی برای به شهرت رسیدن توصیف کرده بود.

Beme در حال حاضر ۲۲ کارمند دارد. سی‌ان‌ان گفته است بیشتر اعضای این تیم را دوباره استخدام خواهد کرد، گرچه بعضی از آن‌ها ممکن است کارشان را از دست بدهند. سی‌ان‌ان قصد دارد به ساخت محتوای تکنولوژی Beme ادامه دهد، که از برنامه‌های این شرکت می‌توان به یک اپلیکیشن زنده خبری‌ به نام وایر اشاره کرد.

نیستات که یک ویدیو ساز آنلاین مشهور است، Beme را هم در جولای ۲۰۱۵ در قالب اپلیکیشن موبایل به بازار ارائه کرد. این اپلیکیشن به کاربر اجازه می‌داد ویدیو‌های کوتاه و ادیت نشده‌ای را ضبط و آپلود کند. تفاوات آن این بود که ویدیوها فقط زمانی ضبط می‌شدند که دوربین نزدیک قفسه‌ سینه‌ فرد قرار می‌گرفت. این ایده با این هدف که هنگام ضبط ویدیو نتوانید صفحه موبایل را ببینید شکل گرفته شده بود. در ژانویه ۲۰۱۷ و با خرید این اپلیکیشن توسط سی‌ان‌ان کار این اپلیکیشن به پایان رسید، گرچه باقی‌مانده تیم آن به کار بر روی اخبار این محصول ادامه دادند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا