تکنولوژی

آمار بی‌نظیر نینتندو سوئیچ

کنسول بازی نینتندو سوئیچ، دوران طلایی خود را سپری می‌کند. این مدل کنسول بازی تا کنون از دیگر همتایان خود یعنی کنسول Nintendo Wii U و Nintendo 3DS نیز پرفروش‌تر بوده است.

مطلب مرتبط: کنسول نینتندو سوییچ پرفروش‌تر از پلی استیشن 4

طی 10 ماه بعد از معرفی نینتندو سوئیچ، این کنسول بازی هیبریدی به محبوبیتی بسیار بیشتر از آنچه که انتظار می‌رفت دست یافته و حالا هدفش رکورد شکنی کنسول اسطوره ای  Nintendo Wiiاست. این دستگاه طی تنها 10 ماه بعد از معرفی، از همتای خود Wii U که 4 سال در بازار حضور دارد بیشتر فروش داشته است.

مطلب مرتبط: Labo؛ کاردستی جدید نیتندو

طبق گزارش Wall Street Journal’s، انستیتیو تحقیقاتی Ace Research Institute تخمین زده بود که فروش جهانی کنسول نینتندو سوئیچ در 3 ماهه چهارم سال 2017، به 7 میلیون دستگاه خواهد رسید. این رقم، فروش کلی نینتندو که از ماه مارس 2017 به بازار عرضه شد را به 16.6 میلیون دستگاه می‌رساند. اطلاعات آماری شرکت نینتندو اواخر ماه جاری اعلام خواهد شد و در صورت صحیح بودن پیشبینی Ace، کنسول نینتندو حتی از کنسول فوق محبوب Wii نیز پرفروش‌تر خواهد شد (Wii در طی 4 سال 13.56 میلیون دستگاه فروخته است).

انتشار ارقام آماری جدید نشان خواهد داد که کنسول نینتندو با چه استقبال بالایی از سوی کاربران روبرو شده و همچنین حکایت از شکست Wii U دارد. مدل Wii U هرگز به تجربه موفق Wii حتی نزدیک نشد و همین واقعیت، مسیر کنسول نینتندو سوئیچ را برای تبدیل شدن به پرفروش‌ترین کنسول بازی در تاریخ باز می‌کند.

این مطالب را هم بخوانید:گ

بررسی کنسول نینتندو سوئیچ

رکورد نینتندو در تاریخ آمریکا

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا