تکنولوژی

وعده آمازون برای خرید تحقق یافت

شرکت آمازون سرانجام خرید مردم از فروشگاه آمازون گو را ممکن می‌کند، فروشگاهی که خرید از آن تنها با نصب برنامه تلفن همراه ممکن است.

به گزارش فارس، شرکت آمازون از مدتی قبل یک فروشگاه فیزیکی در مرکز شهر سیاتل تاسیس کرده بود که تنها برای کارمندان این شرکت قابل استفاده بود.

افراد برای خرید از این فروشگاه باید از حساب کاربری خود در آمازون استفاده کرده و برنامه آمازون گو را هم بر روی گوشی نصب می کردند. سپس در زمان ورود به فروشگاه گوشی را در برابر دستگاه فعال کننده برنامه مذکور  قرار می دادند و فرایند خرید را آغاز می کردند.

در این فروشگاه پس از قراردادن کالای مورد علاقه در سبد خرید، هزینه آن به طور مستقیم از طریق کارت اعتباری متصل به برنامه امازون گو کسر می شود و اگر فرد آن کالا را در سر جای خود قرار دهد هزینه به کارت اعتباری بازمی گردد. لذا در این فروشگاه خبری از صف های طویل انتظار در برابر صندوق برای پرداخت هزینه نیست.

این فروشگاه از امروز دوشنبه با شعار برای خرید فقط راه بروید کار خود را آغاز کرده است. فروشگاه یادشده برای ثبت دقیق مشخصات کالاهای خریداری شده به انبوهی از حسگرها و دوربین ها مجهز است. فعلا برخی اقلام خوراکی محدود برای خرید در آمازون گو موجود است که تعداد و تنوع آنها در آینده افزایش می یابد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا