تکنولوژی

سونی بازار موبایل را ترک نمی‌کند

Kazuo Hirai، مدیرعامل شرکت سونی، اخیرا مصاحبه‌ای با نشریه گاردین انجام داده و در بین سخنان خود تایید کرده است که شرکت سونی علاوه بر فعالیت در بخش ارتباطی، به ساخت و تولید گوشی‌های هوشمند ادامه خواهد داد. مدیرعامل سونی در سخنان خود اشاره کرد که این شرکت موبایل را آینده تکنولوژی نمی‌داند ولی تنها دستگاه‌هایی هستند که همه کاربران را متصل به یک شبکه نگاه می‌دارد. به عبارت دیگر، گوشی‌های هوشمند در حقیقت گجت‌های ارتباطی هستند و شرکت سونی قرار نیست دست از ساخت آنها بردارد زیرا این اقدام نشان می‌دهد که می‌خواهد از این بخش از تکنولوژی به طور کل جدا شود و این تصمیمی نیست که این شرکت بخواهد بگیرد.

در مجموع سخنان Hirai نشان می‌دهد که سونی فرای گوشی‌های هوشمند می‌نگرد و برای اینکه یک شرکت حوزه تکنولوژیک بتواند با شروع موج جدیدی از محصولات در بازار پر رقابت این حوزه سرپا بیاستد، فعلا باید در زمینه ساخت و تولید گوشی‌های هوشمند فعالیت داشته باشد. آقای Hirai همچنین اعلام کرد که هدفش برای سونی موبایل در سال 2018 «سود پایدار» است و بیشتر قسمت‌های این شرکت باید در جهت همین هدف فعالیت داشته باشند.

طبق گزارش‌ها سونی موبایل قرار است در تاریخ هفتم اسفند ماه سال جاری، یک کنفرانس مطبوعاتی برگزار کرده و در طی آن گوشی‌های هوشمند جدید معرفی کند که ظاهرا با طراحی متفاوتی نسبت به محصولات پیشین این شرکت عرضه خواهد شد.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا