تکنولوژی

آنر 7 ایکس در ایران رونمایی شد

در آغاز مراسم کریس سان بیجونگ صحبت کرد. او ضمن خوش‌آمد گویی آمارهایی از فروش و موفقیت‌های موبایل آنر را ارائه کرد.

در ادامه محمدامین ناهید، مدیر بازاریابی آنر صحبت‌های خود را شروع کرد و درباره میان رده جدید آنر یعنی 7 ایکس توضیحاتی ارادئه کرد. برند آنر در بازار موبایل روسیه سوم است و آنر 9 در رده قیمیتی خود موبایل اول روسیه است. به گفته ناهید در بازار ایران آنر روی 3 سری N ،X و لایت تمرکز خواهد داشت. 85 درصد درآمد آنر از چین است و 15 درصد از بقیه دنیا، آنر تصمیم دارد این نسبت را در سال 2020 به 50 درصد برساند و سال 2022 درآمد از چین را 40 درصد و سهم درآمد جهانی را به 60 درصد برساند.

محمدامین ناهید

کمپانی آنر موفق شده تا به امروز بیش از 40 میلیون دستگاه از سری ایکس را به فروش برساند.

امروزه آنر برند پیشرو در گوشی‌های موبایل هوشمند که تحت نظر گروه هوآوی است، آخرین محصول خود را در سری های آنر ایکس که تجربه نمایش تمام صفحه با قیمت مناسب را دارا می‌باشد در ایران عرضه می نماید. اطلاعات بیشتری در مورد نام تجاری آنر و دستاوردهای آن به شرح زیر ارائه می‌گردد.

Honor 7X اولین گوشی هوشمند با قابلیت نمایش دید کامل است. یک صفحه نمایش 5.93 اینچی بدون قاب که کیفیت قابل توجهی را فراهم می نماید. نسبت فوق العاده بالای صفحه نمایش به بدنه به صورتی است که کاربران می‌توانند تصاویر چشمگیری روی یک تلفن براق و جمع و جور که متناسب با کف دست است را ببینند. علاوه بر این، صفحه نمایش بدون حاشیه و لنز 16 مگاپیکسلی + 2 مگاپیکسلی با دیافراگم بزرگ و فوکوس سریع، که کیفیت عکس و کیفیت عکسبرداری در DSLR به خصوص برای علاقمندان به عکس سلفی را فراهم کرده است. Honor 7X همراه با یک هسته مرکزی قوی Kirin 659 و پردازش گرافیکی (GPU)، وضوح و تجربه کاربر را با قیمت بسیار رقابتی فراهم می‌نماید.

Honor 7X به رزولوشن 18: 9، صفحه نمایش 5.93 اینچی FHD + با رزولوشن 2160 در 1080 مجهز شده است که صفحه نمایش فوق العاده ایی را با کیفیت بالا ارائه می دهد. کاربران میتوانند با استفاده از شاسی فلزی و لبه های کاملا گرد، طراحی استثنایی این برند را تجربه نمایند. صفحه Honor 7X دارای صفحه نمایش 18: 9 است که به گیمرها  اجازه می دهد تا دید بیشتری هنگام بازی کردن  داشته باشند و علاوه بر این، نسبت صفحه نمایش این گوشی (18: 9) نزدیک به نسبت صفحه نمایش (21: 9) سینما است که تجربه صفحه نمایشی مشابه با صفحه نمایش سینما را برای کاربران به ارمغان آورده است. Honor 7X بهره وری و سرگرم کنندگی را با عملکرد کلید جدا کننده نمایشگر دو برابر کرده است که انجام چند کار همزمان از چک کردن ایمیل ها تا تماشای ویدئو در Netflix و یوتیوب، تا کنون به این سرعت و آسانی میسر نبوده است.

 

عکاسی حرفه‌ای

دوربین های دو لنزه پشت 16 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسلی، صورت‌ها و صحنه ها را با بالاترین کیفیت به تصویر خواهد کشید. با استفاده از فوکوس اتوماتیک تشخیص صورت (PDAF) و آخرین الگوریتم ها، Honor 7X فوکوس را با سرعت 0.18 ثانیه انجام می دهد. ویژگی های عکاسی حرفه ای Honor 7X به کاربران این امکان را می‌دهد که همه یک عکاس حرفه ای باشند. Honor 7X به پردازنده Kirin 659 هشت هسته ای در 2.36 گیگاهرتز ، 4 گیگابایت رم و EMUI5.1 مجهز شده است. این عملکرد فوق العاده را هنگامی که چندین وظیفه و بازی انجام می شود تضمین می کند و پاسخگوی نیاز پر حجم ترین  اپلیکیشن ها میباشد.

Honor 7X دارای حافظه داخلی 64 گیگابایتی، 128 گیگابایت و 4 گیگابایت حافظه رم است که این امکان را فراهم کرده که صدها قسمت سریال تلویزیونی دانلود شود و برای تماشای افلاین آن ذخیره گردد. بهینه سازی هوشمند و ویژگی های مدیریت فایل مانع از تخریب عملکرد آندروید در طول زمان می گردد.

 

طول عمر باتری

حتی با نمایشگر تمام صفحه ی بزرگ، فقط با یک بار شارژ باتری 3،340 میلی آمپر ساعت، آنر 7 ایکس برای بیش از یک روز کامل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. به لطف تکنولوژی، صرفه جویی در مصرف انرژی و حالت صرفه جویی در مصرف انرژی، کاربران هم اکنون می توانند از یک فصل سریال های تلویزیونی مورد علاقه خود و یا 91 ساعت موسیقی با یک بار شارژ لذت ببرند.

 

فروش آنر 7 ایکس

فروش این محصول در جمعه سیاه (black Friday) در ایالات متحده و اروپا در سال جاری به طور قابل توجهی افزایش یافته است. آنر به عنوان یک برند الکترونیکی پیشرو، از مزایای توسعه اینترنت همراه بهره می‌برد و قصد دارد به محبوب ترین برند گوشی‌های هوشمند در میان جوانان و یا کسانی که قلب جوان دارند، تبدیل شود. آنر با استفاده از کسب و کار منحصر به فرد با استفاده از اینترنت و مجموعه های استثنایی از محصولات خود سعی بر ایجاد ارزش‌های منحصر به فرد برای کاربران می‌نماید. این برند همواره مدل‌های کسب و کار موفق خود را در کشورهای سراسر جهان تکرار می نماید و قصد دارد تا سال 2020 به 5 نام برتر تجاری و تا 2022 به رتبه سوم برتر جهان برسد. همچنین آنر، درچهارمین سالگرد خود اعلام کرد که سری Honor X، از جمله گوشی های هوشمند که شامل مدل های سری Honor 4X به Honor 7X، رکورد قابل توجهی در فروش داشته است که تا کنون بیش از 40 میلیون واحد در سراسر جهان فروش داشته است.

آنر 7 ایکس با حافظه 64 گیگابایتی و 4 گیگابایت رم با قیمت 1 میلیون 199 هزار تومان از امروز در بازار عرضه شد و به زودی هم در دیجیکالا و بامیلو عرضه می‌شود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا