تکنولوژی

گوگل برای اکو شو رقیب می‌تراشد!

براساس اعلام گوگل، دستیار گوگل Google Assistant به زودی بر روی صفحه‌نمایش‌های هوشمند قابل دسترسی خواهد بود. این کمپانی از ارائه این قابلیت در محصولات شرکت‌‌های JBL، لنوو، ال‌جی و سونی در سالی که پیش رو است خبر داد.

این نمایشگرهای هوشمند همراه با دستیار گوگل این قابلیت را به شما می‌دهند که ویدئو‌های یوتیوب را تماشا کنید، با گوگل Duo تماس تصویری بگیرید، عکس‌هایتان را از گوگل فوتوز پیدا کنید و در مورد موضوع‌های مورد علاقه‌اتان از او نظر بپرسید. این دستیار بر روی نمایشگرهای هوشمندی که توسط پلتفرم IoT این کمپانی یعنی Android Things طراحی شده است قرار می‌گیرد، به گفته‌ی گوگل این دستگاه‌ها بهGoogle Cast نیز مجهز خواهند بود.

لنوو قدم اول در این راه را برداشته است و دستگاهی که فعلا به آن نمایشگر هوشمند لنوو می‌گویند را معرفی کرده است. این دستگاه بر اساس تراشه‌‌ی دستیار طراحی صفحه‌ی نمایش ۶۲۴ این کمپانی، توسط Qualcomm Home Hub Platform که خود تازه معرفی شده است، طراحی شده است و دارای صفحه نمایش لمسی full HD خواهد بود. این دستگاه در دو اندازه ۸ و ۱۰ اینچی و در دو رنگ خاکستری روشن و بامبو‌ی طبیعی به بازار ارائه خواهد شد. مدل ۸ اینچی ۱۹۹.۹۹ دلار قیمت گذاری شده است و مدل ۱۰ اینچی ۲۴۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا