تکنولوژی

سامسونگ رقیب گوگل و مایکروسافت می‌شود!

گوگل سال گذشته نوعی وایت بورد دیجتال 4k عرضه کرد که برای استفاده در دفاتر کاری، کلاس‌ها و اتاق‌های کنفرانس کاربرد دارد. مایکروسافت نیز محصول مشابهی ارائه کرده است که سرفیس هاب نام دارد و حالا نوبت سامسونگ است که در این زمینه خودی نشان دهد.

محصول جدید سامسونگ که در نمایشگاه 2018 CES معرفی شد،  Samsung Flipنام دارد.  Samsung Flipبیش از یک وایت برد دیجیتال است که توسط دیگر شرکت‌ها معرفی شده است. این محصول قابلیت اتصال  با دیگر دستگاه‌های دیجیتال را دارد و کاربران می‌توانند در یک لحظه، مطالب روی  Samsung Flipرا روی دستگاه‌های خود نیز مشاهده کنند، حتی اگر داخل اتاق حضور نداشته باشند و یا انتهای اتاق باشند، می‌توانند تغییرات روی صفحه این بُرد را روی گوشی‌های خود مشاهده کنند. به علاوه، افراد علاوه بر مشاهده، حتی می‌توانند  تغییراتی نیز به روی مطالب به اشتراک گذاشته شده اعمال کنند و آن تغییرات به روی Flip اصلی نیز قابل مشاهده خواهد بود. البته برای اعمال تغییرات به روی مطالب، تنها 4 نفر همزمان می‌توانند مشارکت داشته باشند.

Flip یک صفحه نمایش بزرگ 55 اینچی دارد که کیفیت UHD ارائه داده و همه چیز با شفافیت کامل دیده می‌شود. به علاوه قابلیت به اشتراک گذاری، هم با گوشی‌های هوشمند و هم تبلت و پی‌سی سازگاری دارد. The Flip حداکثر 20 صفحه نوشته یا عکس را پشتیانی می‌کند و در هر صفحه کاربر می‌تواند از نوار جستجو برای پیدا کردن موضوع مورد نظر، بهره ببرد. The Flip مجهز به Tizen 3.0 است و 8 گیگابایت حافظه داخلی دارد، به علاوه شامل یک جا قلمی است و می‌تواند در حالت پرتره، با زاویه 4.5 درجه قرار بگیرد.  سامسونگ اعلام کرده که The Flip برای مشتریان حوزه تجارت در آمریکا و اروپا در اواخر ماه جاری عرضه می‌شود. فعلا حرفی از قیمت این محصول زده نشده است.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا