تکنولوژی

انتشار استوری‌های اینستاگرام در واتس‌اپ!

علاقه فیس‌بوک به داشتن تجربه‌ یکسان کاربران میان اپلیکیشن‌های مختلفش واضح و منطقی به نظر می‌رسد. قبل از این دیدیم که اینستاگرام این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا استوری‌هایشان را به استوری‌های فیس‌بوک‌‌شان اضافه کنند و حالا به نظر می‌رسد قرار است واتس‌اپ هم به این ماجرا اضافه شود. به برخی از کاربران این دسترسی داده شده است تا استوری اینستاگرام‌شان را به واتس‌اپ اضافه کنند و اگر از این اقدام جدید استقبال شود، احتمالا این دسترسی برای همه اعمال خواهد شد.

اگر خیلی طرفدار واتس‌اپ نیستید بهتر است بدانید در این اپلیکیشن قسمتی به نام وضعیت (Status) وجود دارد که کارآیی آن دقیقا همانند استوری اینستاگرام است. می‌توانید عکس‌های تزیین‌شده، ویدیو‌ها و گیف‌های خود را با بقیه در قسمت وضعیت‌ به اشتراک بگذارید. همه‌ی محتوای قسمت وضعیت شما کدگذاری شده است و بعد از ۲۴ ساعت پاک می‌شود. از آن‌جایی که این کار را در اینستاگرام هم انجام می‌دهید به نظر منطقی می‌رسد که بخواهید استوری‌تان را در این اپلیکیشن پیام‌رسان نیز به اشتراک بگذارید. تا به‌حال این دسترسی بر روی اپلیکیشن‌های اصلی فیس‌بوک ایجاد شده است، در نتیجه اعمال آن بر روی واتس‌اپ نیز منطقی به نظر می‌رسد. اما هنوز باید راهی برای هماهنگ کردن این دو برنامه پیدا شود تا هنگامی که در یک اپلیکیشن استوری‌ای را تماشا می‌کند در برنامه دیگر همان استوری برای شما به صورت دیده‌شده درآید.

استوری‌های اینستاگرام به شدت محبوب هستند و فیس‌بوک ادعا کرده است که در حال حاضر از اسنپ‌چت نیز جلو زده است، چیزی که هدف اصلی فیس‌بوک بوده است. با ایجاد دسترسی انتقال استوری به واتس‌اپ انتظار می‌رود کاربران از وضعیت واتس‌‌اپ استقبال بیشتری بکنند، درست مثل وقتی که با هدف استقبال بیشتر از استوری‌‌های فیس‌بوک این دسترسی برای فیس‌بوک اضافه شد. دلیل واضح‌تر می‌تواند این باشد که کاربران زمان بیشتری در اپلیکیشن‌های ساخته فیس‌بوک صرف کنند. از آن‌جایی که این دسترسی به صورت رندوم و به انتخاب سرور بوده است، به نظر نمی‌رسد راهی وجود داشته باشد تا این قابلیت را برای خودتان فعال کنید. کاربران در برزیل از این دسترسی خبر داده‌اند، باید صبر کنیم و ببینیم آیا در کشور‌های دیگر نیز مشاهده می‌شود یا نه.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

‫7 دیدگاه ها

  1. بازتاب: bola808 live
  2. بازتاب: Ks Quik 5000

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا