تکنولوژی

خطرناک‌ترین قاب آیفون!

اگر شما آیفون را به موبایل‌های اندرویدی ترجیح داده‌اید و برند اپل را انتخاب کردید حتما می‌دانید دریایی از لوازم جانبی برای این موبایل وجود دارد. اما از بین همه این لوازم قاب‌های بسیار متنوع آیفون طرفداران بیشتری دارند. از قاب‌های سیلیکونی رنگی که توسط اپل عرضه می‌شود گرفته تا قاب‌های عجیب و غریب چینی همگی برای زیبایی و ظاهر استفاده می‌شوند یا نهایتا کمکی هم به باتری موبایل شما می‌کنند. اما در ویدئوی پایین قابی را به شما نشان می‌دهیم که به آن لقب خطرناک‌ترین قاب موبایل را داده‌اند.

شاید شما در خیابان مورد اذیت و آزار قرار گرفته باشید و هیچ وسیله‌ای برای دفاع از خود نداشته باشید، این قاب به شما کمک می‌کند تا از این شرایط نجات پیدا کنید. البته نکته مهم اینجاست که نباید با این قاب شوخی کنید و فقط از آن در شرایط اورژانسی و خطرناک استفاده کنید!

قابی که در پایین خواهید دید درواقع یک شوکر الکتریکی است که به پشت آیفون شما نصب می‌شود تا اگر کسی به شما حمله کرد بتوانید از آن استفاده کنید. به گفته سازنده، این دستگاه می‌تواند 7 میلیون ولت برق تولید کند که برای وارد کردن یک شوک به کسی که در حال حمله به شما است کافی به نظر می‌رسد! در ادامه ویدئوی این مطلب را از دست ندهید.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا