تکنولوژی

شیائومی کامپیوتر مجهز به اسنپ‌دراگن عرضه می‌کند

 اواخر سال گذشته خبر عرضه کامپیوترهای خانگی مجهز به نسل بعدی قطعات اسنپ دراگن تا سال 2017، تایید شد. شرکت‌های HP و ASUS دو شرکت بزرگ سازنده قطعات هستند که در حال توسعه پی‌سی‌های مجهز به ویندوز 10 هستند که همراه با پردازنده‌های اسنپ دراگن 835 عرضه‌‌ می‌شود. Lenovo نیز اعلام کرده که به صورت اختصاصی مشغول توسعه کامپیوترهای مجهز به اسنپ دراگن 835 است. اگر گزارش‌های اخیر منتشر شده درست باشد، شیائومی نیز همین هدف را در سر دارد.

در حال حاضر اطلاعات زیادی درباره نوت بوک شیائومی وجود ندارد اما می‌توان حدس زد که قرار است دستگاه سبک و باریکی باشد که با قابلیت Fanless)) بدون وجود فن عرضه خواهد شد.  این محصول همچنین با پشتیبانی از 4G LTE، عمر باتری بیشتر و دیگر قابلیت‌ها عرضه خواهد شد.

شرکت چینی شیائومی مدت‌ها پیش فروش لپ تاپ را آغاز کرد و کامپیوترهای خانگی باریک و سبک این شرکت توانست با بازخورد خوبی از سوی کاربران مواجه شود. این شرکت تا کنون در تمامی  محصولات خود از پردازنده‌های اینتل استفاده می‌کرده است. محصولات این شرکت معمولا در مقایسه با دیگر رقبا از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند و انتظار می‌رود که لپ تاپ‌های مجهز به اسنپ دراگن نیز با همین استراتژی عرضه شوند.

شرکت شیائومی هنوز تاریخ معرفی پی‌سی‌های ویندور 10 دار مجهز به قطعات اسنپ دراگن را اعلام نکرده است. از آنجا که تاریخ نمایشگاه Consumer Electronics Show 2018 نزدیک است، بعید نیست که این سری جدید طی آن معرفی و عرضه شود.

منبع : آی تی ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا