تکنولوژی

محصول جدید جاباما رونمایی شد

صبح امروز سایت جاباما که در زمینه‌ رزرو هتل‌ فعالیت می‌کند، طی نشستی از محصول تازه خود رونمایی کرد. در این نشست که با حضور مدیران این سایت برگزار شد، جاباما از آخرین محصول خود که رزرو آنلاین هتل‌های سراسر دنیا است رونمایی کرد.

در این نشست توحید علی اشرفی، مدیر بازاریابی جاباما به معرفی این سایت و فعالیت‌هایش پرداخت. او برتری این سایت را در مقایسه با سرویس‌های دیگر پرداخت از طریق کارت‌های شتابی و به‌صورت ریالی دانست و در ادامه افزود: با استفاده از این سرویس کاربران می توانند هتل‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و در کمتر از 3 دقیقه هتل خود را انتخاب و هزینه‌اش را پرداخت کنند. اشرفی افزود: کاربران می‌توانند برای انتخاب هتل مناسب برای خود از امتیازهای Tripadviser که در جاباما وجود دارد استفاده کنند.

در ادامه این نشست حامد شالچیان، مدیر محصول جاباما از محصول جدید این سایت با عنوان هتل خارجی رونمایی کرد. او در ادامه افزود: در سرویس جدید 220 هزار هتل خارجی از حدود 170 کشور جهان وجود دارد که این تنوع باعث می‌شود مسافران هر هتلی را که مد نظرشان است انتخاب و رزرو کنند.

شالچیان در ادامه از پشتیبانی 24 ساعته رزرو هم به صورت تلفنی و هم به صورت چت آنلاین خبر داد و افزود: حتی در مواردی امکان تغییر برنامه برا یمسافران وجود دارد. او همچنین از اکانت تلگرام پشتیبان برای راحتی مسافران خبر داد.

بنا به ادعای مدیران جاباما، قیمت هتل‌ها در این سایت در مقایسه با سایر سایت‌های داخلی و خارجی فعال در این حوزه پایین‌تر است. علاوه بر این، امکان فیلتر نتایج جست‌وجو بر اساس موقعیت، درجه هتل، قیمت، انواع امکانات رفاهی هتل همچون استخر، سالن ورزش، تحویل‌‌دار  چندزبانه، ترانسفر و… جود دارد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا