تکنولوژی

جانی آیو آیفون 7 را دوست ندارد

اگرچه «جانی آیو» به طراحی برخی از محصولات مصرفی  پرطرفدار شرکت اپل از جمله سری‌های اولیه آی‌مک و آیفون 10 شهرت دارد، اما جالب است بدانید که او به عنوان مدیر بخش طراحی شرکت اپل، در طراحی سفینه اپل پارک هم نقش مثبتی داشته است. در مصاحبه اخیر جانی آیو با با مجله «Smithsinian»، او اشاره داشت که در جهت تحقق رویای استیو جابز برای ساخت یک پارک سفینه‌ای، با تیم معماری سازنده این پارک همکاری نزدیکی داشته است. تقریبا طراحی تمامی بخش‌های اپل پارک جدید از ایده‌های جانی آیو برگرفته شده است.

یکی از جالب‌ترین بخش‌های مصاحبه جانی آیو با این مجله به اشاره او به آیفون 10 و نظرات منفی او راجع به آیفون 7 برمی‌گردد. از نظر جانی آیو، آیفون 10 با صفحه نمایش بدون حاشیه، نشانگر نسخه‌ی ایده‌آل یک گوشی امروزی محسوب می‌شود. حتی قبل از رونمایی از آیفون 10، جانی آیو بارها اعلام کرده بود که به‌دنبال ساخت آیفونی است به یک ورق شیشه‌ای شبیه باشد.

«آیفون 10 همان چیزی است که از سال‌ها پیش در حال طراحی آن بوده‌ایم. چیپ بیونیک A11 حدود 3 سال است که در مرحله طراحی قرار دارد و جایگزینی حسگر اثر انگشت با فیس‌آیدی هم از 1 سال پیش در دستور کارمان قرار داشته است.»

جانی آیو در باره آیفون 7 پلاس می‌گوید: «به‌نظرم آیفون 7 پلاس هیچ شباهتی به اعضای مختلف خانواده آیفون ندارد. شاید چنین نظری برای دستگاهی که سال گذشته معرفی شده کمی نا منصفانه باشد اما کاملا حقیقت دارد»

ضمنا جانی آیو اوایل این ماه اعلام کرد که جدیدترین پرچمدار اپل یعنی آیفون 10، در اصل تکامل یک نسل قدیمی را نشان می‌دهد و به‌نظر می‌رسد جانی آیو و تیم طراحی که در اختیار دارد، ایده‌های بسیار جذابی برای آیفون‌های سال آینده در سر دارند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا