تکنولوژی

ویدئوی لورفته موبایل تاشو سامسونگ

همانطور که در خبرهای روز گذشته اشاره کردیم، تصاویر لو رفته متعددی از گوشی تاشو مدل W2018 شرکت سامسونگ منتشر شده اما امروز یک ویدیو کلیپ لو رفته هم از این اسمارت‌فون کره‌ای منتشر شد که این گوشی را از تمامی زوایا نمایش می‌دهد. طبق گفته‌های منابع نزدیک به شرکت سامسونگ، فروش W2018 از 1 دسامبر امسال در کشور چین آغاز خواهد شد.

همانطور که در این ویدیوی 3 دقیقه‌ای مشاهده می‌کنید، W2018 به دو صفحه نمایش، یکی در بیرون و یکی در داخل مجهز شده است. در قسمت بالای گوشی هم لوگوی سامسونگ دیده می‌شود که در زیر آن نمایشگر بیرونی دستگاه قرار گرفته است. ضمنا در کناره‌ها چند دکمه فیزیکی و در قسمت زیرین دستگاه هم پورت شارژر و اسپیکرها دیده می‌شوند. همچنین این دستگاه به پورت 3.5 میلی‌متری هدفون مجهز نخواهد بود و به‌جای آن از پورت یواس‌بی C در این گوشی استفاده شده است. در بخش پشتی دستگاه هم لنز دوربین، حسگر اثرانگشت و ضربان قلب مشاهده می‌شود.

طبق گزارش‌های متعدد، مشخصات فنی W2018 هم رده پرچمداران قدرتمند سامسونگ خواهد بود. انتظار می‌رود این اسمارت‌فون به صفحه نمایش 4.2 اینچی فول اچ‌دی با تراکم پیکسلی 524 و پردازنده اسنپدراگون 835 شرکت کوالکام مجهز باشد. 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی به همراه اندروید 7.1.1 نوگت هم از دیگر مشخصات قابل توجه این گوشی تاشو شرکت سامسونگ است.

احتمال می‌رود دوربین پشت درب این دستگاه 12 مگاپیکسل و دوربین سلفی هم به لنز 5 مگپیکسلی مجهز شده باشد. گفته می‌شود W2018 به باتری 2300 میلی‌آمپری و حتی حسگر تشخیص مردمک چشم (iris Scanner) هم مجهز شده است. همانند مدل سال گذشته، این دستگاه هم تنها در بازار کشور چین عرضه خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا