تکنولوژی

مرگ نوجوان ویتنامی با سیم معیوب آیفون

یک کاربر نوجوان آیفون، ظاهرا هنگام خواب توسط کابل شارژ گوشی خود دچار برق گرفتگی شد و درگذشت. این اتفاق برای Le Thi Xoan 14 ساله هنگام خواب و ظاهرا بعد از غلت زدن به روی کابل شارژر معیوب آیفون خود، روی داد. پلیس شهر هانوئی در ویتنام اعلام کرد که سیم شارژر سفید رنگ آیفون این نوجوان نگون بخت، کنار جسد وی قرار داشت و قسمت هایی از روکش پلاستیکی روی سیم از بین رفته و چسب نواری دور آن کشیده شده بود!

پدر و مادر این دختر، بدن کم جان وی را پیدا کرده و به بیمارستان منتقل کردند اما متاسفانه این حادثه مرگ وی را رقم زد. پزشکان تایید کردند که دلیل اصلی مرگ، برق گرفتگی بوده است و کارآگاهان بعد از جستجوی محل حادثه اعلام کردند که سیم شارژر معیوب این دختر که شب هنگام به برق متصل بوده، باعث این اتفاق تلخ بوده است.

این سیم شارژر برای تحقیقات بیشتر به مقامات ارائه شده تا اصل و یا تقلبی بودن آن مشخص شود. در تصویر منتشر شده، به نظر می‌آید که سیم شارژر کوتاه‌تر از سیم‌های اصل این شرکت باشد. در تصویر مشاهده می‌کنید که دور قسمت معیوب سیم، چسب نواری چسبانده شده که نشان می‌دهد وی از مشکل دار بودن ابزار خود آگاه بوده اما همچنان از آن استفاده می‌کرده است.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا