تکنولوژی

ویژگی‌های تلگرام نسخه 4.5

تلگرام در پست وبلاگی جدید خود جزئیات مرتبط با ویژگی‌های جدید اپلیکیشن تلگرام در نسخه 4.5 را منتشر کرد. نسخه جدید این برنامه برای پلتفرم‌های مختلف طبق روال همیشگی منتشر خواهد شد.

 

ارسال تصاویر به صورت آلبوم

با استفاده از نسخه 4.5 تلگرام، تصاویر یا ویدیوهایی که قرار است به صورت گروهی ارسال کنید، در یک آلبوم دسته بندی می‌شوند. هر آلبوم می‌تواند تا حداکثر 10 تصویر با ویدیو را در خود جای دهد. این دسته‌بندی به شکل آلبوم باعث کاهش به‌هم ریختگی صفحه چت می‌شود و به‌جای 10 نوتیفیکیشن، مخاطب تنها 1 نوتیفیکیشن دریافت خواهد کرد.

ترتیب ارسال تصاویر

از این به‌بعد، کاربر می‌تواند ترتیب تصاویری ارسالی را کنترل کند. هنگامی که در گالری تصاویر را انتخاب می‌کنید، به‌جای تیک سبز، یک شماره بر روی آنها نشان داده می‌شود. با استفاده از این ویژگی کاربر می‌تواند قبل و بعد از ارسال تصاویر، ترتیب آنها را چک کند.

نمایش متفاوت تصاویر گروهی و پروفایل

هنگامی که تصاویر یک آلبوم را مشاهده می‌کنید، دیگر تصاویر همان آالبوم هم در زیر تصویر به‌صورت ردیفی و کوچک قابل مشاهده هستند. تصاویر پروفایل مخاطبین هم به‌همین شکل نمایش داده می‌شوند.

پیام‌های ذخیره شده

کاربران با انتخاب پیا‌م‌های مهم و فوروارد کردن آنها به بخش «پیام‌های ذخیره شده» (Saved Messages)، می‌توانند آنها را در فضای کلود شخصی خود نگهداری کنند و همواره به آنها دسترسی داشته باشند. در ضمن کنار هر پیام ذخیره شده گزینه «Go to» هم مشاهده می‌شود که با انتخاب آن می‌توانید مبدا ارسال آن پیام را مشاهده کنید.

گزینه پیام‌های ذخیره شده همواره در بالای صفحه‌ی اشتراک‌گذاری پیام‌ها قابل مشاهده است و به این ترتیب ذخیره پیام‌های مورد علاقه آسان‌تر از گذشته خواهد بود.

بهبود سیستم جستجو

تلگرام با به‌روزرسانی و بهبود الگوریتم جستجو باعث شده و جستجوی کانال‌های عمومی، گروه‌ها و بات‌ها خیلی آسان‌تر از گذشته شود. در نسخه جدید امکان جستجوی کانال‌ها و بات‌ها بر اساس عنوان‌هایشان امکان‌پذیر شده است.

تنظیمات جدید برای آی‌اواس و آیفون 10

تلگرام نسخه 4.5 با تغییرات جدیدی برای کاربران آی‌اواس همراه است. صفحه تنظیمات و منو شخصی با تغییرات ظاهری متعددی همراه بوده‌اند. ضمنا نسخه 4.5 تلگرام با آیفون 10 همخوانی خیلی بیشتری خواهد داشت.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا