تکنولوژی

تصاویر لورفته گوشی SM-W2018 سامسونگ

در چند روز گذشته تصاویر متعددی در فضای مجازی علی‌الخصوص توییتر منتشر شده که گفته می‌شود متعلق به اسمارت‌فون مدل SM-W2018  شرکت سامسونگ است. این تصاویر که در پایین می‌توانید آنها را مشاهده کنید، با تصاویر لورفته‌ای که روز پنج‌شنبه منتشر شدند، شباهت دارند. با توجه به این عکس‌ها، می‌توان گفت این گوشی شباهت زیادی به گوشی‌های تاشو قدیمی سامسونگ دارد البته با این تفاوت که این دستگاه دارای 2 صفحه نمایش است. این گوشی همچنین به کیبورد 15 دکمه‌ای و پد کنترل دایره‌ای که در بالای آنها قرار گرفته، مجهز شده است. ظاهرا هردو صفحه نمایش‌ این گوشی هم 4 اینچی هستند.

از چند ماه پیش شایعات زیادی درباره تولید گوشی تاشو توسط سامسونگ منتشر شده بود و تولیدکننده اصلی قطعات و تجهیزات اسمارت‌فون‌های شرکت سامسونگ هم اعلام کرده که در حال تولید قطعات یک اسمارت فون مشابه مدل SM-G9298 است. انتظار می‌رود این اسمارت فون به پردازنده اسنپدراگون 835 شرکت گوالکام، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود که البته با استفاده از کارت حافظه microSD می‌توان حافظه داخلی را تا 256 گیگابایت افزایش داد. همچنین گفته‌ می‌شود اندروید 8.0 اوریو و رابط کاربری اختصاصی سامسونگ هم روی این دستگاه به صورت پیش‌فرض نصب خواهد شد. طبق شایعات اخیر انتظار می‌رود دوربین اصلی این گوشی 12 مگاپیکسل و دوربین جلویی دستگاه هم مجهز به لنز 5 مگاپیکسلی باشد. وجود فلاش ال‌ای‌دی دوتایی در کنار دوربین پشتی دستگاه هم دور از انتظار نیست.

از آنجایی که ظاهر این دستگاه مشابه گوشی‌های قدیمی و منسوخ شده طراحی شده است و تنها طرفداران به‌خصوصی را جذب می‌کند، احتمالا این دستگاه هم همانند مدل G9298 تنها در کشور چین عرضه خواهد شد. سامسونگ در سال‌های اخیر و با توجه به پیشرفت رقبای چینی، سهم قابل توجهی از بازار شرق را از دست داده و با این حال بعید به‌نظر می‌رسد این مدل گوشی‌های تاشو با طراحی‌های منسوخ بتوانند تاثیر مثبتی در عملکرد سامسونگ در بازار این کشورها داشته باشند.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا