تکنولوژی

سامسونگ طراحی «گلکسی نوت 9» را آغاز کرد

می‌توان گفت گلکسی نوت 8 در حال حاضر تنها رقیب آیفون 10 پرطرفدار شرکت اپل در دنیا محسوب می‌شود اما با این وجود هنوز هم نسبت به پرچمدار اپل کمی عقب‌تر است. به‌همین دلیل سامسونگ از همین حالا قصد دارد کار بر روی پرچمدار سال آینده خود یعنی گلکسی نوت 9 را آغاز کند. گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که این کمپانی کره‌ای طراحی گلکسی نوت 9 را قبل از موعد مقرر آغاز کرده است.

طبق گزارش وبسایت The Investor پروژه ساخت گلکسی نوت 9 تحت اسم رمز «Crown» در حال پیگیری است  و احتمالا اولین نمونه آزمایشی آن هم اوایل سال 2018 آماده خواهد شد.

یکی تامین کنندگان قطعات الکترونیکی شرکت سامسونگ در مصاحبه با وبسایت The Bell گفت: «از اوایل سال آینده تولید قطعات مورد نیاز برای ساخت نمونه اولیه گلکسی نوت 9 شرکت سامسونگ را آغاز خواهیم کرد.»

در این گزارش‌ها البته به جزئیات فنی و ویژگی‌های فبلت جدید سامسونگ هیچ اشاره‌ای نشده است اما انتظار می‌رود این فبلت نیز همانند مدل‌های قبلی و فعلی خود به صفحه نمایش بزرگ، دوربین دوتایی در پشت و سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی مشابه آیفون 10 مجهز باشد. برخی گزارش‌ها نیز پیش‌بینی می‌کنند که سامسونک در نوت 9 از حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش استفاده می‌کند اما از آنجایی که اپل از انجام چنین کاری در آیفون 10 خودداری کرد، احتمال اینکه سامسونگ هم از به کارگیری چنین تکنولوژی چشم‌پوشی کند بسیار زیاد است.

 مرتبط : 

بررسی گلکسی نوت ۸ 

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا