تکنولوژی

استفاده همزمان از هدفون و شارژر پیکسل 2

همانطور که می‌دانید پیکسل 2 شرکت گوگل با وجود رابط کاربری و کارایی بالا که مورد استقبال بسیاری از کاربران در سراسر دنیا قرار گرفته اما از طرفی حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون آن باعث نارضایتی طرفداران همیشگی هدفون‌های سیمی و کاربران علاقه‌مند به استفاده از کابل aux در خودرو شده است. حال با اینکه آداپتور جک 3.5 میلی‌متری هدفون برای پیکسل 2 هم عرضه شده اما بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند در حین گوش دادن به موسیقی، گوشی خود را هم به‌صورت همزمان شارژ کنند.

خبر خوب اینکه خوشبختانه با استفاده از آداپتور 2 به 1 می‌توانید به‌طور همزمان از شارژر و هدفون خود بر روی پیکسل 2 استفاده کنید.

اگر برای خرید چنین آداپتوری به وبسایت آمازون بروید، احتمالا کار خیلی ساده‌ای نخواهید داشت چراکه برعکس بسیاری از وسایلی که به راحتی در آمازون می‌توان خریداری کرد، پیدا کردن یک اداپتور 2 به 1 اصلا کار ساده‌ای نیست و تنها تعداد محدودی از این دیوایس‌ها در آمازون یافت می‌شوند که احتمالا تنها از طریق اشترایک پرایم قابل خریداری خواهند بود. مشکل بعدی اینکه بسیاری از این آدااپتورها خیلی توسط کاربران نقد و بررسی نشده‌اند و نمی‌توان از کیفیت آنها اطمینان دقیق پیدا کرد و حتی ممکن است پس از خرید یکی از همین اداپتورها از انتخابتان پشیمان شوید.

بنابراین اعتماد به آنچه که از آمازون می‌خرید کمی سخت است. البته در حال حاضر وضعیت گوگل استور هم تعریف چندانی ندارد. در حال حاضر در وبسایت این شرکت تنها آداپتور Moshi که از یو‌اس‌بی نوع C پشتیبانی می‌کند، دیده می‌شود که البته این محصول هم هنوز برای خرید موجود نشده است. بنابراین باید منتظر باشیم تا ببینیم این آداپتور پس از عرضه چگونه عمل خواهد کرد. قیمت تعیین شده برای این آداپتور 44.95 دلار است که برای چنین دیوایسی قیمت نسبتا بالایی محسوب می‌شود.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا