بازیتکنولوژی

تبدیل لامبورگینی به دسته بازی اکس باکس وان

گیمرهایی که عاشق خوردوهای لوکس و اسپرت هستند، معمولا تلاش می‌کنند تا با کنسول‌های بازی و بازی‌های مخصوص رالی ، برای مدت کوتاهی آرزوی سوار شدن به این خودروها را برآورده کرده و خود را اغنا کنند. اما این بار، داستان برعکس شده است.

این بار صاحب یک خودروی سوپر اسپرت لامبورگینی اونتادور، خودروی خود را به یک دسته عظیم برای بازی‌ رالی Forza Motorsport 7، مخصوص کنسول ایک باکس وان تبدیل کرد. اما چرا کسی در این دنیا باید چنین آرزویی داشته باشد؟ شاید از این طریق قادر خواهد بود تا حس رانندگی با لامبورگینی در بازی رالی  Forza Motorsport 7را به صورت کاملا واقعی تجربه کند!

صاحب این لامبورگینی که در اینستاگرام با اکانت POG شناخته می‌شود، ظاهرا صاحب دو خودروی فراری و مک لارن نیز هست و این کار عملا خللی در روند زندگی وی ایجاد نمی‌کند. این شخص ویدیویی از مراحل تبدیل خودروی سوپر لوکس خود به یک دسته اکس باکس وان را در اکانت فیس بوک خود منتشر کرد. در این فیلم POG سقف خودرو را به یک پروژکتور مجهز کرد و چندین کابل از صفحه‌های سنسوردار متصل به چرخ‌های جلوی خودرو به کامپیوتر متصل کرد. کناره‌های خودرو به چراغ مجهز شد و کنسول بازی اکس باکس وان نیز به خودرو متصل شد. POG مانند برخی از گیمرهای حرفه‌ای رالی، برای واقعی‌تر کردن حس رانندگی در حین بازی، از کلاه ایمنی و دستکش‌های مخصوص رانندگی نیزاستفاده می‌کنند.

اما چرا کسی که خود صاحب یک سوپر خودرو واقعیست، علاقه دارد تا برای شبیه سازی یک بازی مجازی رالی از آن استفاده کند؟ به نظر ما دلیلی جز فخر فروشی ندارد! ولی در هر حال POG بدون شک صاحب گران قیمت‌ترین دسته کنسول بازی ایکس باکس وان در دنیا محسوب می‌شود. در ادامه ویدئوی جالب این مطلب را ببینید.

منبع : آی تی ایران

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا