تکنولوژی

تاریخ عرضه و حجم دانلود Need for speed Payback مشخص شد

در یکی از صفحات وبسایت شرکت مایکروسافت که به حجم فایل محتواهای مختلف محصولات این شرکت تعلق دارد، اخیرا حجم بازی Neef For Speed Payback نسخه ایکس‌باکس را اعلام کرد. طبق ادعای مایکروسافت استور، حجم این بازی برای دانلود روی کنسول ایکس‌باکس 17.81 گیگابایت خواهد بود که در مقایسه با بسیاری از بازی‌های امروزی، حجمی کاملا مناسب محسوب می‌شود. اگر این ادعا حقیقت داشته باشد، بنابراین حجم نسخه پلی‌استیشن 4 این بازی هم خیلی بالاتر نخواهد بود.

ماه گذشته که مشخصات سخت‌افزاری و حجم مورد نیاز برای اجرای این بازی روی کامپیوترهای خانگی مشخص گردید، اعلام شد که نسخه PC این بازی 30 گیگابایت از حجم هارد را اشغال خواهد کرد. البته مشخصات فنی و حجم مورد نیازی که قبل از عرضه رسمی بازی اعلام می شوند، اغلب کمی بالاتر مشخصات و حجم مورد نیاز واقعی هستند.

need for speed payback

اگر تصور کنیم که نسخه کامپیوتر این دستگاه از دیگر نسخه‌های این بازی حجم بیشتری اشغال می‌کند، بنابراین 17.81 گیگابایتی که برای نسخه ایکس‌باکس این بازی اعلام شده کاملا منطقی و نزدیک به واقعیت خواهد بود.

بازی Need for Speed Payback از تاریخ 10 نوامبر امسال برای کامپیوتر و کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن4 رسما عرضه خواهد شد.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا