تکنولوژی

2 هوآوی جدید در راه بازار

همانطور که در گزارش‌های قبلی اشاره کردیم، «هوآوی میت 10» اکتبر امسال به‌صورت رسمی عرضه خواهد شد. اما با اطلاعات جدیدی که از وبسایت رسمی این شرکت منتشر شده، جزئیات بیشتری از خصوصیات و تاریخ دقیق عرضه این پرچمدار را کسب کرده‌ایم.

طبق اعلام سایت رسمی شرکت هوآوی، علاقه‌مندان از امروز می‌توانند اسمارت فون «میت 10» را به‌صورت آنلاین سفارش دهند و اینکه عرضه رسمی این محصول از 20 اکتبر و ابتدا در بازار کشور چین آغاز خواهد شد.

علاوه بر این اطلاعات مفید، بخش پیش‌سفارش میت 10 در وبسایت هوآوی نشان می‌دهد که این اسمارت‌فون در 2 مدل عرضه می‌شود: مدل اول 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و دیگر مدل آن هم به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. البته در مراسم معرفی این محصول، هوآوی اعلام کرد که میت 10 با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود بنابراین احتمال می‌رود دو مدلی که در بالا به آنها اشاره کردیم، تنها برای عرضه در بازار چین تولید شده باشند.

به‌هر حال تا 2 روز دیگر شاهد آغاز عرضه رسمی این محصول در کشور چین خواهیم بود و طبق گفته‌های شرکت، برای دیدن «میت 10 پرو» و نسخه «پورش دیزاین» نیز باید تا ماه آینده منتظر بمانیم. ضمنا در بین این اطلاعات هیچ اشاره‌ای به قیمت این محصول نشده با این حال در کشورهای اروپایی قیمت میت 10 حدود 700 یورو و قیمت میت 10 پرو و نسخه پورش دیزاین هم به‌ترتیب 800 و 1400 دلار خواهد بود. در ادامه یک ویدئو خاص از جعبه گشایی این دو مدل آماده کرده‌ایم که شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

منبع : آی‌تی‌ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا