استارتاپ

ابراز تاسف مدیراجرایی اسنپ از ماجرای تجاوز راننده

با گذشت چند روز از ماجرای تجاوز یک راننده اسنپ و واکنش برخی مقامات از جمله وزیر ارتباطات به این موضوع  شهرام شاهکار مدیراجرایی اسنپ با انتشار اطلاعیه ای در سایت این شرکت از اتفاق رخ داده ابراز تاسف و ناراحتی کرد.

شاهکار در این اطلاعیه گفته است : ما در مسیر شفاف‌سازی دلایل بروز این اتفاق ناگوار، به دستگاه‌های انتظامی و قضایی کشور عزیزمان اطمینان کامل داریم، و همانند گذشته، نهایت همکاری را برای روشن شدن حقیقت با دستگاه‌های مذکور خواهیم داشت.

مدیر اجرایی اسنپ با اشاره به اینکه این شرکت تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیون سفر موفق را در صحت کامل به انجام رسانده است و صدها هزار هم‌راه (راننده) معتمد، مسئول و سخت‌کوش از طریق این سامانه به خدمات‌رسانی و کسب روزی می‌پردازند.

به گفته شاهکار اسنپ امنیت کاربران مسافر و راننده اسنپ، همیشه مهمترین اولویت ما بوده است، آنقدر که رخ دادن حتی یک حادثه ناگوار را در بین میلیون‌ها سفر موفق، نمی‌پذیریم. اسنپ می‌بایست امن‌ترین سرویس هوشمند حمل‌و‌نقل در ایران باشد، و هیچ باوری غیر از این برای ما‌ مورد قبول نیست.

مدیر اسنپ همچنین از تمهیدات این شرکت برای تغییر در روال فعلی جذب راننده خبر داده و گفته است :  ما برای بالا بردن هرچه بیشتر امنیت سفرها، اقداماتی فوری و جدی را در دستور کار خود قرار داده‌ایم. از این پس، تایید هویت هر راننده از سوی ۳ ناظر و کارشناس با تجربه و متخصص اسنپ به طور مجزا صورت می‌گیرد.

به گفته شاهکار متهم این حادثه با سو‌استفاده از اطلاعات و هویت فردی دیگر موفق به فریبکاری شده و در فرآیند تایید صلاحیت راننده در اسنپ تخطی کرده است. بنابراین همچنین تا اطلاع ثانوی، فرآیند ثبت‌نام رانندگان را در سطح شهرها متوقف کرده‌ایم، تا تمام مراحل جذب رانندگان را بار دیگر با دقت ارزیابی نموده و بهبود بخشیم.

مدیر اسنپ  گفته که به‌زودی اطلاعات کامل‌تری در این باره به شما عزیزان ارائه خواهد شد.»

: مرتبط

 چه کسی بر اسنپ و تپسی نظارت میکند

چند نکته درباره راننده متجاوز اسنپ 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا