تکنولوژی

هتلی که گیمرها عاشق آن می‌شوند!

هتل‌ها در سرتاسر دنیا امکانات متفاوتی دارند. اما هیچ هتلی را نمی‌توانید پیدا کنید که کامپیوترهای پر سرعت بازی در اتاق‌های خود داشته باشد به جز iHotel!

تمامی اتاق‌ها در iHotel ایالت Tayouan کشور تایوان، نه تنها به یک، بلکه به دو کامپیوتر گیمینگ مجهز هستند که به همراه مانیتورهای بزرگ و صندلی‌های گران قیمت مخصوص گیمینگ در دسترس مشتریان این هتل قرار گرفته‌اند. حتی لابی این هتل نیز با چندین دستگاه کامپیوتر گیمینگ تجهیز شده است که  مسافران هتل در صورت تمایل می‌توانند از آنها نیز استفاده کنند. در ادامه، عکس هایی از هتل iHotel، بهشت گیمرها را مشاهده می‌کنید.

به محض ورود به ساختمان iHotel  در تایوان، سالن مخصوص بازی‌ها را مشاهده خواهید کرد که با چندین کامپیوتر مخصوص گیمینگ، لوازم جانبی و صندلی‌های حرفه‌ای برای گیمرها تجهیز شده است.گیمرها می‌توانند از کامپیوترهای قرار گرفته در لابی هتل نیز استفاده کنند و با دیگر مسافران یا با حریف آنلاین رقابت کنند.

 

تمام صندلی‌های گیمینگ در iHotel از شرکت سازنده صندلی‌های گران قیمت و حرفه‌ای گیمینگ DXRacer تهیه شده‌اند. گران قیمت‌ترین مدل صندلی‌های ارائه شده توسط این شرکت، 600 دلار قیمت دارد.

 

تمامی دستگاه‌های گیمینگ قرار گرفته در این هتل مجهز به کیبورها و موس‌های درخشان و مونیتورهای 32 اینچ شرکت ایسوس هستند. به علاوه سیستم تمامی این کامپیوترها همراه با قدرتمندترین کارت گرافیک در بازار- Nvidia GTX 1080ti تهیه شده‌اند. iHotel فعلا حرفی از قیمت تمام شده این کامپیوترها نزده است اما کامپیوترهایی با این امکانات کمتر از 1000 دلار قیمت نخواهند داشت. تنها کارت گرافیک Nvidia GTX 1080ti به تنهایی 650 دلار قیمت دارد.

تمامی کامپیوترهای موجود در اتاق‌ها همراه با مانیتورهای 32 اینچی عرضه می‌شود که این تقریبا اندازه برای یک مانیتور، بزرگ محسوب می‌شود.

وبسایت Booking.com اعلام کرده است که میهمانان این هتل، سرعت وای فای را بسیار عالی دانسته‌اند.

درون تمامی اتاق‌ها همچنین تلویزیون های 46 اینچی نیز به دیوار متصل شده‌اند.

قیمت اتاق‌های این هتل، از شبی 100 دلار شروع می‌شود که با در نظر گرفتن کامپیوترهای قدرتمند درون هر اتاق، واقعا رقم پایینی محسوب می‌شود.

منبع : آی تی ایران

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا